Βελόπουλος: Με βρίσκει αντίθετο ο υποχρεωτικός εμβολιασμός, το σώμα μας είναι δικό μας
«Τα εμβόλιο χρειάζεται δοκιμές τριών ετών. Τώρα έγιναν δοκιμές 7-8 μηνών. Θα κάνω εγώ το σώμα μου πειραματόζωο;» δήλωσε ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης σε τηλεοπτική εκπομπή🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Η κυβέρνηση ζήτησε από όλους μας συναίνεση. Εμείς τη δώσαμε. Αλλά η δήλωση του κ. Πέτσα εμένα με βρίσκει πολύ αντίθετο. Είπε ότι μπορεί να γίνει υποχρεωτικό το εμβόλιο. Τι θα πει υποχρεωτικό το εμβόλιο; Πώς θα υποχρεώσεις κάποιον να κάνει εμβόλιο για τον κορονοϊό αν δεν θέλει;» δήλωσε στον ΑΝΤ1 ο Κυριάκος Βελόπουλος, πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, σχετικά με την υποχρεωτικότητα του εμβολίου και πρόσθεσε: «Υπάρχουν ενστάσεις από επιστήμονες. Το σώμα μας είναι δικό μας. Τα εμβόλιο χρειάζεται δοκιμές τριών ετών. Τώρα έγιναν δοκιμές 7-8 μηνών. Θα κάνω εγώ το σώμα μου πειραματόζωο;».
Σχετικά με την αποτελεσματικότητα του εμβολίου ο πολιτικός δήλωσε ότι «Βγαίνει η μία εταιρεία και λέει 90% επιτυχία, βγήκε μία άλλη και λέει 93%, χτες βγαίνει η προηγούμενη και αλλάζει το 90% σε 94%. Αυτό εμένα με ενοχλεί σαν άνθρωπο. Θεωρώ ότι όλα γίνονται για τα λεφτά».
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



