Πολυτεχνείο: Κατάθεση στεφάνου από τον Κυριάκο Μητσοτάκη - Το μήνυμά του
Κατάθεση στεφάνου στο Πολυτεχνείο από τον Κ. Μητσοτάκη: «Με υπευθυνότητα να βγούμε πιο ισχυροί και ενωμένοι από αυτή την περιπέτεια»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Το διαχρονικό αίτημα για ελευθερία συμπληρώνεται από την υπευθυνότητα που πρέπει όλοι να δείξουμε, για να βγούμε πιο ισχυροί και ενωμένοι από αυτή την περιπέτεια», δήλωσε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, αμέσως μετά την κατάθεση στεφάνου στο Πολυτεχνείο, τιμώντας τη μνήμη των νεκρών της εξέγερσης του 1973.
«Κάθε σημαντική επέτειος αποκτά νέο νόημα μέσα στις περιστάσεις που γιορτάζεται. Σήμερα, οι προτεραιότητες είναι η προστασία της δημόσιας υγείας και η αλληλεγγύη προς τους συμπολίτες μας, ειδικά τους νεότερους που δοκιμάζονται από την οικονομική κρίση», τόνισε ο κ. Μητσοτάκης.
Διαβάστε ακόμη
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την προσφυγή της Κοβέσι - Την έκρινε απαράδεκτη
Ποιος φταίει; 3 λόγοι που η Ευρώπη «ψήνεται» αυτή την εβδομάδα
Αγκαλιασμένοι για 6.000 χρόνια: Η ιστορία πίσω από τους σκελετούς που ονομάστηκαν «Εραστές του Βολντάρο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



