Ενότητες στο άρθρο: 📌 Η ανάρτηση της Νίκης Κεραμέως για τον κορονοϊό
Κορονοϊός: Αρνητικό το νέο τεστ για τη Νίκη Κεραμέως
Η Νίκη Κεραμέως, με ανάρτησή της στο Twitter, αναφέρθηκε στην πορεία της υγείας της, ενώ παραμένει σε καραντίνα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, με ανάρτησή της στο Twitter, αναφέρθηκε στο αποτέλεσμα του νέου τεστ για κορονοϊό. Η υπουργός Παιδείας είχε διαγνωστεί θετική στον κορονοϊό, αλλά η τελευταία ένδειξη δείχνει πως πλέον είναι αρνητική. Πάντως, η Νίκη Κεραμέως ενημερώνει πως θα παραμείνει για μια ακόμη εβδομάδα σε καραντίνα.
Η ανάρτηση της Νίκης Κεραμέως για τον κορονοϊό
«Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας. Παρέμεινα ασυμπτωματική καθόλη τη διάρκεια και τώρα είμαι αρνητική. Θα εξακολουθήσω να είμαι σε απομόνωση και την ερχόμενη εβδομάδα, όπως προβλέπεται. Τηρούμε τις οδηγίες των ειδικών και “Μένουμε ασφαλείς”. Καλή δύναμη σε όλους» έγραψε η Νίκη Κεραμέως.
Διαβάστε ακόμη
Σαουδική Αραβία: 14 νεκροί από συντριβή ελικοπτέρου του πετρελαϊκού κολοσσού Aramco
Συγκλονιστικές εικόνες από τη φωτιά σε διώροφο κτίριο στην Καλλιθέα - «Της φώναξα "γιαγιά πήδα" και την έπιασα»
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



