Κεραμέως: Η μάσκα δεν θα είναι υποχρεωτική στα διαλείμματα - Ακολουθούμε τις οδηγίες των ειδικών
Τη Δευτέρα θα γίνουν οι ανακοινώσεις από τους ειδικούς🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Από την αρχή αυτής της κρίσης ακολουθούμε αυστηρά τις οδηγίες των ειδικών», ξεκαθάρισε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, μιλώντας στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του OPEN TV, για την χρήση μάσκας στα παιδιά από το νηπιαγωγείο. Χαρακτήρισε τη μάσκα, ασπίδα προστασίας από τον κορονοϊό για τα ίδια τα παιδιά και για αυτούς που βρίσκονται γύρω τους, ενώ διευκρίνισε πως η χρήση της μάσκας θα είναι στους εσωτερικούς χώρους των σχολείων, ενώ στους εξωτερικούς θα χρησιμοποιείται μόνο αν υπάρχει συνωστισμός.
«Η χρήση της μάσκας θα είναι στους εσωτερικούς χώρους. Στους εξωτερικούς θα είναι μόνο αν υπάρχει συνωστισμός… Στους εξωτερικούς, στη γυμναστική ή στα διαλείμματα δεν θα χρειάζεται τα παιδιά, οποιασδήποτε ηλικίας να φοράνε μάσκα» είπε μιλώντας στο ΟPEN TV.
«Ακολουθούμε αυστηρά τις οδηγίες των ειδικών. Οι ειδικοί είπαν ότι είναι σπουδαία προστασία η μάσκα, είναι ασπίδα, το λέει ο ίδιος ο ΠΟΥ» ανέφερε και προσέθεσε: «Η μάσκα είναι ένα προσωπικό αντικείμενο που θωρακίζει τον καθένα από μας. Είναι ευθύνη του καθενός να προμηθευτεί μία υφασμάτινη μάσκα η οποία μπορεί να πλένεται». Η υπουργός Παιδείας υπενθύμισε ότι τη Δευτέρα θα γίνουν οι ανακοινώσεις από τους ειδικούς.
Δείτε όσα είπε η Νίκη Κεραμέως στο Open TV:
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



