Καραμανλής για εισιτήρια στα Μέσα Μεταφοράς: Θα εισηγηθούμε να πέσει στο 1,20 €
Από το 1,28€ ο υπουργός θα ζητήσει περαιτέρω μείωση που θα φτάσει στο 1,20€🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στις εξαγγελίες του ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, επεσήμανε ότι θα μειωθεί από την 1η Ιουνίου ο ΦΠΑ στα εισιτήρια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ωστόσο, ο υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής είπε ότι προτίθεται να εισηγηθεί στην κυβέρνηση να μειωθεί ακόμα περισσότερο το κόμιστρο.
Το υπουργείο θα ζητήσει να πέσει η τιμή του εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες στο 1,20€ από την 1η Ιουνίου μέχρις τις 31 Οκτωβρίου που θα ισχύσει ο μειωμένος ΦΠΑ 13%. «Με την μείωση του ΦΠΑ το εισιτήριο από το 1,40 ευρώ θα πάει στο 1,28 και εμείς θα εισηγηθούμε να πάει στο 1,20» ανέφερε μιλώντας στον ΣΚΑΪ ο κ. Καραμανλής.
Διευκρίνισε επίσης ότι θα μειωθεί και η τιμή των καρτών απεριορίστων διαδρομών και ιδιαίτερα ευνοημένοι θα είναι όσοι προμηθευτούν μετά την 1η Ιουνίου ετήσιες κάρτες γιατί θα είναι πιο φθηνές.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




