Τέλη κυκλοφορίας 2026: Αναρτήθηκαν στο myCAR
Τα πρόστιμα σε όσους καθυστερήσουν🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στην πλατφόρμα myCAR της ΑΑΔΕ έχουν αναρτηθεί τα τέλη κυκλοφορίας του 2026. Η προθεσμία πληρωμής λήγει στις 31 Δεκεμβρίου 2025.
Αν και τα ποσά των τελών παραμένουν ίδια με πέρυσι, από φέτος ισχύουν σημαντικές αλλαγές στα πρόστιμα για όσους καθυστερήσουν την εξόφληση, τα οποία κυμαίνονται από 25% έως και 100% του οφειλόμενου ποσού.
Κλιμακωτά πρόστιμα
Το νέο σύστημα προβλέπει κλιμακωτές επιβαρύνσεις, ανάλογα με το διάστημα καθυστέρησης πληρωμής:
Αν η εξόφληση γίνει έως 31 Ιανουαρίου 2026, επιβάλλεται πρόστιμο 25% επί του ποσού των τελών.
Αν η πληρωμή γίνει εντός Φεβρουαρίου 2026, το πρόστιμο αυξάνεται στο 50%.
Από την 1η Μαρτίου 2026 και μετά, το ποσό των τελών διπλασιάζεται.
Σε κάθε περίπτωση, το ελάχιστο πρόστιμο δεν μπορεί να είναι μικρότερο των 30 ευρώ.
Για παράδειγμα, αν τα τέλη ανέρχονται στα 100 ευρώ, ο ιδιοκτήτης θα πληρώσει 130 ευρώ αν καθυστερήσει έως τον Ιανουάριο, 150 ευρώ αν πληρώσει τον Φεβρουάριο και 200 ευρώ από τον Μάρτιο και μετά.
Ψηφιακή ακινησία
Υπενθυμίζεται ότι οι ιδιοκτήτες οχημάτων έχουν πλέον τη δυνατότητα να δηλώσουν ψηφιακή ακινησία μέσω της πλατφόρμας myCAR.
Με τη διαδικασία αυτή απαλλάσσονται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας για το έτος 2026, εφόσον η δήλωση ολοκληρωθεί έως τις 31 Δεκεμβρίου 2025.
Στον «αέρα» η ηλεκτρονική συνταγογράφηση στα νοσοκομεία - Ανεκπαίδευτοι γιατροί και προβλήματα πριν την πρεμιέρα
Φρένο από το Ελεγκτικό στις μελέτες για τον Οδοντωτό - Άγνωστος ο χρόνος επανεκκίνησης
Με ποια στρατηγική θα πάνε στις κάλπες οι «γαλάζιοι»: Επιχείρηση συσπείρωσης - Τι είπε ο Μητσοτάκης
Τα Τέμπη ξανά στο τραπέζι, το ΠΑΣΟΚ που κλείνει τρύπες και οι δημοσκοπήσεις των δύο λεπτών
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




