• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Μπλόκα στη μισή Ελλάδα: Πάνω από 6.000 τρακτέρ στους δρόμους και έντονη πίεση στην κυβέρνησηΟ ΕΦΕΤ ανακαλεί σοκολάτες Kinder από ράφια σούπερ μάρκετ - Η αιτίαΜάνδρα: Απεγκλωβισμοί 17 ανθρώπων, πλημμυρισμένα υπόγεια και υλικές ζημιές - Γιατί «βουλιάζει» η περιοχήΠαράνομες συνταγογραφήσεις με κέρδη πάνω από 100.000 ευρώ: Τρεις συλλήψεις - Η ανακοίνωση του ΕΟΠΥΥ
δημοφιλές τώρα: Θρίλερ στην Ηλεία: Αυτοκίνητο εντοπίστηκε σε χαντάκι - Άφαντος ο οδηγός
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   11.01.2024 18:54
Newsroom
Newsroom
Ενότητες στο άρθρο: 📌 Προβληματίζει το βρεφικό γάλα📌 Αλλαγές στις προσφορές και τις εκπτώσεις📌 Οι τιμές από το χωράφι στο ράφι

Ακρίβεια: Η «ακτινογραφία» των μέτρων - Προβληματίζει το βρεφικό γάλα, τι γίνεται με τις προσφορές

Δεν αποκλείεται, αν δεν δούμε αποτελέσματα μέχρι τέλος Μαρτίου, να υπάρξουν και πρόσθετα μέτρα στο τραπέζι

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά   ┋   🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

επόμενο άρθρο  
Σούπερ μάρκετ (Φωτογραφία αρχείου/Unsplash)
Σούπερ μάρκετ (Φωτογραφία αρχείου/Unsplash)

Με στόχο το πάγωμα και τη μείωση των τιμών σε βασικά είδη θα ληφθούν τα νέα μέτρα κατά της ακρίβειας τα οποία ανακοίνωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Με το σχέδιο να έχει χρονικό ορίζοντα τουλάχιστον μέχρι το τέλος Μαρτίου δεν αποκλείεται, αν δεν δούμε αποτελέσματα μέχρι τέλος Μαρτίου, να υπάρξουν και πρόσθετα μέτρα στο τραπέζι.

Προβληματίζει το βρεφικό γάλα

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΕΡΤ, στο βρεφικό γάλα μπαίνει ένα πλαφόν στο μεικτό περιθώριο κέρδους. Δηλαδή δεν θα συγκρίνεται τι κέρδος είχε πέρυσι ή πρόπερσι μία πολυεθνική, αλλά τι κέρδος θα βγάλει το 2024. Και το κέρδος αυτό πρέπει να είναι λειτουργικό κόστος της εταιρείας συν 7%. Σε δύο τρεις πολυεθνικές για τις οποίες υπάρχουν κάποια στοιχεία το κέρδος σε κάποιες περιπτώσεις, όχι σε όλες, ξεπερνάει και το 20%. Άρα αν πέσει στο 7, αυτό σημαίνει ότι στο ράφι των φαρμακείων και των σουπερμάρκετ θα πρέπει μέσα στις επόμενες εβδομάδες οι γονείς που αγοράζουν βρεφικό γάλα να δουν κάποια αισθητή διαφορά.

Ο Μάρτιος τέθηκε σαν χρονικό ορόσημο για το τρίτο μέτρο το οποίο αφορά τα οπωροκηπευτικά «Από το χωράφι στο ράφι» και θέλει μια περίοδο περίπου δύο μηνών για να αποδώσει.

Αλλαγές στις προσφορές και τις εκπτώσεις

Μία ελληνική εταιρεία ή μία πολυεθνική το 2023 έκανε προωθητικές ενέργειες στα προϊόντα της ύψους ενός εκατομμυρίου ευρώ. Έχοντας αυτό το δεδομένο, το υπουργείο Ανάπτυξης ζητάει από τη συγκεκριμένη εταιρεία το 2024 να κάνει 30% μειωμένες προωθητικές ενέργειες, να πάρει δηλαδή 700.000 ευρώ.

Τη διαφορά δεν θα την καρπωθεί η εταιρία, ούτε το σούπερ μάρκετ. Τη διαφορά, λέει το υπουργείο Ανάπτυξης, θα την καρπωθεί ο καταναλωτής. Διότι αυτή η εταιρία, αυτές οι τριακόσιες χιλιάδες που δεν θα τις δώσει σε προωθητικές ενέργειες, θα πάει και θα τις ρίξει πάνω στην αρχική τιμή, άρα θα μειώσει τις αρχικές τιμές των προϊόντων της σε αξία ίση με τις τριακόσιες χιλιάδες ή με το 30% κούρεμα στις εκπτώσεις και τις προσφορές. 

Αυτό σημαίνει ότι θα προκύψει μία νέα λιανική τιμή και το υπουργείο ελπίζει ότι θα είναι αισθητά χαμηλότερη. Οι εκπτώσεις λοιπόν και οι προσφορές θα πρέπει να γίνουν επί της νέας λιανικής τιμής. Αν κάποια εταιρεία αποφασίσει να κάνει ανατιμήση στο τιμολόγιο ενός προϊόντος της είτε τροφίμου είτε κάποιο είδος νοικοκυριού, – καθαριστικά είδη ατομικής υγιεινής – αυτή η εταιρεία για τρεις μήνες δεν μπορεί να βάλει το προϊόν αυτό σε έκπτωση ή σε προωθητική ενέργεια. Είναι υποχρεωμένη να το πουλάει τεμάχιο – τεμάχιο στην αρχική τιμή. Το τι θα γίνει στους τρεις μήνες και σε περίπτωση που υπάρξει νέα ανατίμηση αυτό το μέτρο θα επαναλαμβάνεται.

Οι τιμές από το χωράφι στο ράφι

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, υπήρχε μια καταστρατήγηση του λεγόμενου πιστωτικού τιμολογίου και τώρα θα έχουν το δικαίωμα πιστωτικού τιμολογίου οι προμηθευτές των σούπερ μάρκετ και των μίνι μάρκετ και των παντοπωλείων που θα τα προμηθεύουν με οπωροκηπευτικά, αλλά θα είναι μέχρι το 3% της αξίας των προϊόντων και θα είναι τα τιμολόγια αυτά για καταστροφές ή για φύρα. Μέχρι τώρα δεν υπήρχε όριο και αυτό νόθευε λίγο τον ανταγωνισμό και δεν υπήρχε και σαφής εικόνα πως φτάνουν οι τιμές στο ράφι.

Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
καταχώρηση
Διαβάστε ακόμη

Αυτά είναι τα πρόσωπα που αναζήτησαν περισσότερο οι Έλληνες στη Google - «Πρωτιά» για την Klavdia

Είναι επίσημο: Η Netflix εξαγοράζει την Warner Bros για αστρονομικό ποσό

Παράνομες συνταγογραφήσεις με κέρδη πάνω από 100.000 ευρώ: Τρεις συλλήψεις - Η ανακοίνωση του ΕΟΠΥΥ

Έφηβος εξομολογείται πώς κατέληξε σε ηλικία 13 ετών να κάνει 11 γραμμαρία κεταμίνης την ημέρα

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • ειδήσεις τώρα
  • ακρίβεια
  • σούπερ μάρκετ
  • προϊόντα
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr