Survivor: Ο Νίκος Γκάνος δάκρυσε μιλώντας για τον θάνατο της αδερφής του - «Αυτό το μετανιώνω πάρα πολύ»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Στο τελευταίο επεισόδιο του ριάλιτι επιβίωσης Survivor, ο Νίκος Γκάνος συγκίνησε με την εξομολόγηση για τον θάνατο της αδερφής του, Μαρίας.
Ο παίκτης των Διασήμων είπε: «Η πιο δύσκολη στιγμή για μένα είναι όταν έχασα την αδελφή μου, η οποία ήταν δυο χρόνια μεγαλύτερη μου. Ο τρόπος που έγινε ήταν πολύ περίεργος. Εγώ ήμουν στον υπολογιστή, γιατί ασχολούμαι πολύ γενικά με τους υπολογιστές και τότε ήταν η πρώτη φορά που είχα αγοράσει έναν και καθόμουν πάρα πολλές ώρες σε αυτόν σαν παιδάκι. Η αδελφή μου ήταν ξανθιά και εκείνη την ημέρα η μητέρα μου της έβαψε τα μαλλιά της κόκκινα. Πριν φύγει η αδελφή μου από το σπίτι, μου φωνάζει από το μπάνιο “Νίκο, έλα να με δεις γιατί θα φύγω”. Άσε με, ρε Μαρία! Τώρα κάθομαι και παίζω στον υπολογιστή, θα σε δω μετά” της είπα. Και δεν την ξαναείδα».
«Πρέπει να ζούμε την ζωή μας όλοι»
Ο τραγουδιστής δεν μπόρεσε να κρατήσει τα δάκρυά του και συνέχισε, λέγοντας: «Αυτό το μετανιώνω πάρα πολύ και αυτό με έχει κάνει στη ζωή να μην αφήνω τίποτα για αύριο. Πρέπει να ζούμε την ζωή μας όλοι, όλοι μας έχουμε προβλήματα, όλες οι οικογένειες έχουν προβλήματα και ατυχίες. Αυτό με έκανε να σκέφτομαι ότι η ζωή είναι μία και πρέπει να την ζούμε κάθε μέρα σαν να είναι η τελευταία ημέρα της ζωής μας».
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




