ΔΕΗ: Άνοιξε η πλατφόρμα για διαγραφή οφειλών στους πυρόπληκτους του 2021
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το άνοιγμα της πλατφόρμας για την ηλεκτρονική υποβολή αιτήματος διαγραφής οφειλών για τους πληγέντες από τις πυρκαγιές του Αυγούστου 2021 στην Αττική, στη Ρόδο και στη Βόρεια Εύβοια, ανακοίνωσε η ΔΕΗ.
Οι δικαιούχοι της στήριξης είναι οικιακοί πελάτες των οποίων η οικία καταστράφηκε ολοσχερώς από την πυρκαγιά του Αυγούστου, ενώ η διαγραφή αφορά τόσο τρέχουσες όσο και ληξιπρόθεσμες οφειλές μόνο για χρεώσεις προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας.
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής αιτήματος, τα απαραίτητα δικαιολογητικά που θα τη συνοδεύουν καθώς και χρήσιμες πληροφορίες για την υποβολή του αιτήματος βρίσκονται στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ.
Η καταχώρηση των στοιχείων μέσω της εφαρμογής της ΔΕΗ θα είναι δυνατή από σήμερα Πέμπτη, 12 Μαΐου έως και την Τρίτη, 31 Μαΐου 2022.
Η ΔΕΗ αναφέρει ακόμη ότι στο πλαίσιο του κοινωνικού της ρόλου συμμετέχει ενεργά στην εθνική προσπάθεια για την ανασυγκρότηση των πυρόπληκτων περιοχών και τη στήριξη των τοπικών κοινωνιών. Όσον αφορά στην Εύβοια, η ΔΕΗ ως «Ανάδοχος Αποκατάστασης και Αναδάσωσης» ανέλαβε τη χρηματοδότηση έργων στις πληγείσες περιοχές της Βόρειας Εύβοιας, με συνολική δωρεά 3 εκατ. ευρώ.
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



