Κακοκαιρία Elias: Ασθενείς έμειναν χωρίς οξυγόνο εγκλωβισμένοι στα σπίτια τους - Τους μεταφέρουν εθελοντές
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Υπεράνθρωπες προσπάθειες καταβάλλονται αυτή την ώρα από εθελοντές για να μεταφέρουν ασθενείς στο Νοσοκομείο του Βόλου, καθώς αρκετοί πολίτες με αναπνευστικές ανεπάρκειες και άλλα προβλήματα υγείας, έχουν μείνει χωρίς οξυγόνο γιατί η πόλη δεν έχει ρεύμα λόγω της σφοδρότητας της κακοκαιρίας Elias.
Ολοι οι υποσταθμοί της ΔΕΗ που βρίσκονται σε υπόγεια κτιρίων έχουν πλημμυρίσει. Κόσμος αναζητά απελπισμένα βοήθεια για μεταφορά του στο Νοσοκομείο, από τη Νέα Ιωνία, τη Μακρινίτσα, το Διμήνι, την Άλλη Μεριά.
Σύμφωνα με το gegonota.news, προσέγγιση γίνεται με μεγάλη δυσκολία και με τεράστια καθυστέρηση μόνο στη Νέα Ιωνία γιατί οι δρόμοι είναι ποτάμια.
Ένα ζευγάρι εγκλωβίστηκε μέσα στο σπίτι του στην πολύπαθη συνοικία Νέο Δέλτα. Το ένα μέλος της οικογένειας λόγω αναπηρίας δεν μπορούσε να μετακινηθεί για να σωθεί από το πλημμυρισμένο σπίτι και ευτυχώς παρενέβη έγκαιρα η Πυροσβεστική.
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




