Ενότητες στο άρθρο: 📌 «Όλα καλά θα πάνε»
«Επέστρεψα και είμαι για κατάθλιψη»: Νεαρός είπε αυτό που νιώθει κάθε αδειούχος που γυρνά από την άδεια
Η επιστροφή για τους περισσότερους είναι φορτισμένη με αισθήματα θλίψης και απογοήτευσης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Επιστρέφουν και οι τελευταίοι αδειούχοι στην Αθήνα, με το τέλος των διακοπών τους. Η επιστροφή για τους περισσότερους είναι φορτισμένη με αισθήματα θλίψης και απογοήτευσης.
Ένας νεαρός, μιλώντας σε δημοσιογράφο στου Λιμάνι του Πειραιά, εξέφρασε το συναίσθημα του μέσου αδειούχου, που επιστρέφει στην καθημερινότητα μετά από μέρες διασκέδασης και χαλάρωσης.
«Όλα καλά θα πάνε»
«Πέρασα πολύ ωραία. Είχα πάει στα Μάλια της Κρήτης για μία βδομαδούλα. Ξεκούραση όσο μπορέσαμε, είχε και λίγο ξενύχτι, αλλά ήταν ωραία», είπε χαρακτηριστικά και με ειλικρίνεια παραδέχθηκε πως «Τώρα είμαι για κατάθλιψη».
Τελικά, ο νεαρός πήρε τα πάνω του και είπε « Ωραία είναι κι εδώ. Όλα καλά θα πάνε. Καλό Φθινόπωρο».
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



