Κακοκαιρία Daniel: Δημιουργήθηκε νησάκι στα παράλια της Λάρισας - Χαμός για ένα οικόπεδο
Ο Πηνειός μετά τις πλημμύρες κατέβασε πολλά φερτά υλικά και μεγάλους κορμούς δέντρων με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί το νησάκι🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Ένα ολόκληρη νησάκι δημιουργήθηκε μετά την κακοκαιρία Daniel, στα παράλια της Λάρισας. Μάλιστα κάποιοι... διεκδικούν και οικόπεδα!
Κάποιοι... το διεκδικούν
Σύμφωνα με το onlarissa.gr, το νησί δημιουργήθηκε δίπλα στα Μεσάγκαλα του Δήμου Τεμπών. Το νησάκι είναι στο δέλτα του Πηνειού κάτω από τον Όλυμπο, εκεί όπου βρίσκεται ένας παραδεισένιας ομορφιάς υδροβιότοπος.
Ο Πηνειός μετά τις πλημμύρες κατέβασε πολλά φερτά υλικά και μεγάλους κορμούς δέντρων με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί το νησάκι για το οποίο ο πρόεδρος του Συλλόγου Ερασιτεχνών Αλιέων Κάτω Ολύμπου, Γιώργος Κοκκώνης, μιλώντας στον Alpha και στην εκπομπή του Νίκου Μένεση τόνισε: «Μετά τις πλημμύρες σχηματίστηκε ένα νησάκι».
Σύμφωνα με τον ίδιο, «τα πλατάνια που κατέβασε ο Πηνειός είχαν κάνει ένα νησάκι, το οποίο τώρα μπαζώθηκε και το διεκδικούν κάποιοι οικοπεδούχοι…».

«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



