Ενότητες στο άρθρο: 📌 Δεν έμεινε και για πολύ ο καναπές στη στάση
Θεσσαλονίκη: Έβαλε... καναπέ σε στάση λεωφορείου γιατί το παγκάκι έλειπε
Ήταν μάλλον ο πρωτότυπος τρόπος με τον οποίο αποφάσισε ένας πολίτης να… «στολίσει» τη στάση του ΟΑΣΘ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Μπροστά σε ένα ασυνήθιστο θέαμα βρέθηκαν όσοι περίμεναν το πρωί σε στάση του ΟΑΣΘ, στην Περαία του Δήμου Θερμαϊκού. Όπως αναφέρει η ΕΡΤ, αντί για το κλασικό παγκάκι, στο οποίο κάθονται οι πολίτες εν αναμονή του λεωφορείου, είδαν έναν… καναπέ.
Δεν έμεινε και για πολύ ο καναπές στη στάση
Ήταν μάλλον ο πρωτότυπος τρόπος με τον οποίο αποφάσισε ένας πολίτης να… «στολίσει» τη στάση του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη.
Συγκεκριμένα, ένας πολίτης τοποθέτησε τον καναπέ εκεί, είτε γιατί ήθελε να… βοηθήσει, βλέποντας ότι απουσίαζε ένα παγκάκι για όσους περιμένουν τα αστικά λεωφορεία, είτε γιατί ήθελε να απαλλαγεί από αυτόν.
Ο Δήμος Θερμαϊκού τελικά τον μάζεψε, όπως και όλα τα ογκώδη σε κεντρικές οδούς.
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



