Ενότητες στο άρθρο: 📌 Δεν έμεινε και για πολύ ο καναπές στη στάση
Θεσσαλονίκη: Έβαλε... καναπέ σε στάση λεωφορείου γιατί το παγκάκι έλειπε
Ήταν μάλλον ο πρωτότυπος τρόπος με τον οποίο αποφάσισε ένας πολίτης να… «στολίσει» τη στάση του ΟΑΣΘ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Μπροστά σε ένα ασυνήθιστο θέαμα βρέθηκαν όσοι περίμεναν το πρωί σε στάση του ΟΑΣΘ, στην Περαία του Δήμου Θερμαϊκού. Όπως αναφέρει η ΕΡΤ, αντί για το κλασικό παγκάκι, στο οποίο κάθονται οι πολίτες εν αναμονή του λεωφορείου, είδαν έναν… καναπέ.
Δεν έμεινε και για πολύ ο καναπές στη στάση
Ήταν μάλλον ο πρωτότυπος τρόπος με τον οποίο αποφάσισε ένας πολίτης να… «στολίσει» τη στάση του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη.
Συγκεκριμένα, ένας πολίτης τοποθέτησε τον καναπέ εκεί, είτε γιατί ήθελε να… βοηθήσει, βλέποντας ότι απουσίαζε ένα παγκάκι για όσους περιμένουν τα αστικά λεωφορεία, είτε γιατί ήθελε να απαλλαγεί από αυτόν.
Ο Δήμος Θερμαϊκού τελικά τον μάζεψε, όπως και όλα τα ογκώδη σε κεντρικές οδούς.
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Η έφοδος στα σπίτια του κυκλώματος που διακινούσε ναρκωτικά στη Μύκονο - Βίντεο από την επιχείρηση
Ανοίγουν τραπεζικές θυρίδες βασικών κατηγορούμενων για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες
Μήνυση σε 18 influencers για διαφήμιση τζόγου - Είχαν πάνω από 3 εκατ. followers
«Η Μουριά είναι η ζωή μου»: Συγκινητική έκκληση του ιδιοκτήτη του εμβληματικού καφενείου στα Εξάρχεια για να παραμείνει ανοιχτό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



