Θεσσαλονίκη: Μετά τη... βουτιά σε υπόγειο κάδο σκουπιδιών πλύθηκε στο σιντριβάνι
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε υπόγειο κάδο ανακύκλωσης μπήκε άνδρας στη Θεσσαλονίκη προκειμένου να αποσπάσει ό,τι θεωρούσε χρήσιμο και ακολούθως, επειδή λερώθηκε, βούτηξε μετά σε ένα σιντριβάνι για να ξεπλυθεί.
Όπως μπορεί να δει κανείς σε βίντεο που ανέβασε ένας πολίτης, στην ομάδα του Facebook: «Θεσσαλονίκη - Τα Καλά, τα Στραβά και τα Ανάποδα», δύο άνδρες αποφασίζουν να κλέψουν από έναν υπόγειο κάδο ανακύκλωσης στην οδό Καρόλου Ντιλ. Επειδή όμως ο κάδος είναι βαθύς, ο ένας άνδρας αποφασίζει να μπει μέσα με τον βοηθό του από έξω, να βγάζει τα χαρτόκουτα και ότι άλλο μπορεί να τους φαινόταν χρήσιμο.
Όταν ολοκλήρωσαν τη δουλειά τους ο άνδρας που είχε μπει μέσα στον κάδο, βγήκε με τη βοήθεια του φίλου του, και προκειμένου να ξεπλυθεί, όπως βλέπει κανείς στο βίντεο, σπεύδει στο διπλανό σιντριβάνι, όπου βουτά το κεφάλι του και πλένει τα χέρια του.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




