Κορονοϊός - Σερβία: Με ένα εμβόλιο δώρο και ένα γεύμα
Στη Σερβία ορισμένες ταβέρνες έχουν γίνει εμβολιαστικά κέντρα και μια εξ΄ αυτών αποφάσισε να αξιοποιήσει και τους δυο ρόλους της🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένα επιπλέον κίνητρο για να κάνουν το εμβόλιο κατά του κορονοϊού έχουν κάποιοι πολίτες της Σερβίας. Ο λόγος για ένα δωρεάν γεύμα σε μια ταβέρνα!
Στη Σερβία ορισμένες ταβέρνες έχουν γίνει εμβολιαστικά κέντρα και μια εξ΄ αυτών αποφάσισε να αξιοποιήσει και τους δυο ρόλους της.
Έτσι, όπως ανακοίνωσαν οι ιδιοκτήτες της, σε περίπτωση που κάποιος πολίτης εμβολιαστεί σε αυτή, αυτόματα θα έχει το δικαίωμα να απολαύσει δωρεάν ένα γεύμα!
Διαβάστε επίσης: Εμβόλιο: Ξεκινούν και στον ιδιωτικό τομέα οι εμβολιασμοί – Διαδικασία και προδιαγραφές
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




