Νάξος - αγιασμός: Μαθητές βγάζουν τη μάσκα και φιλούν το χέρι του ιερέα
Σε αυτό το σχολείο στη Νάξο, οι μάσκες ήταν απλώς ένα αξεσουάρ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Περίπατο» πήγαν τα μέτρα προστασίας για τη διασπορά του κορονοϊού σε σχολείο στη Νάξο κατά τη διάρκεια του χθεσινού αγιασμού. Μαθητές συνωστίζονται μέσα στη σχολική αίθουσα υπό το βλέμμα δασκάλου και ιερέα. Λίγα λεπτά αργότερα, βγάζουν ένας - ένας τις μάσκες τους και φιλούν το χέρι του Ιερέα ο οποίος βρέθηκε στο σχολείο για τον αγιασμό αλλά και για να ευχηθεί στα παιδιά καλή σχολική χρονιά.
Στο μεταξύ, δύο κρούσματα κορονοϊού επιβεβαιώθηκαν το τελευταίο 24ωρο στη Νάξο στο νοσοκομείο του νησιού.
Σύμφωνα με το naxostimes.gr, πρόκειται για ζευγάρι, γυναίκα και άνδρα, που βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό μετά από δειγματοληπτικό έλεγχο που πραγματοποιήθηκε στο νοσοκομείο του νησιού και σχετικές εξετάσεις.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες η γυναίκα παρουσίασε συμπτώματα και διακομίστηκε τα ξημερώματα (περίπου στις 02:30) με ελικόπτερο, μέσα σε ειδική κάψουλα, σε νοσοκομείο αναφοράς στην Αθήνα. Όσο για τον άντρα, είναι ασυμπτωματικός και βρίσκεται στο νησί, σε καραντίνα.
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



