Μένουν σπίτι όσοι έχουν - Άστεγοι στις ΗΠΑ κοιμούνται σε πάρκινγκ τηρώντας αποστάσεις
Το «Make America great again» δεν φάνταζε ποτέ πιο ειρωνικό...🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Από την εμφάνιση του κορονοϊού κι έπειτα και ειδικά από όταν μπόρεσαν οι επιστήμονες να έχουν τα πρώτα επιδημιολογικά στοιχεία, ακούμε συχνά τη φράση «ο ιός δεν κάνει διακρίσεις», γι' αυτός και ζητείται από όλους μας ανεξαιρέτως να μείνουμε στο σπίτι μας για όσο χρειαστεί. Οι εικόνες που ακολουθούν έρχονται να μας θυμίσουν με τον πιο δυστοπικό τρόπο πως δεν έχουν όλοι σπίτι, ποτέ δεν είχαν όλοι ένα σπίτι να μείνουν.
Τις τελευταίες ώρες τον γύρο του διαδικτύου κάνουν φωτογραφίες από το Λας Βέγκας που δείχνουν άστεγους ανθρώπους να ετοιμάζονται να κοιμηθούν σε ένα υπαίθριο πάρκινγκ, αυστηρά μέσα στα πλαίσια που έχουν σχηματίσει με μπογιά οι Αρχές, ώστε να τηρούνται και οι απαραίτητες αποστάσεις. Οι άστεγοι μεταφέρθηκαν εκεί όταν στον ξενώνα στον οποίο διέμεναν εμφανίστηκε κρούσμα κορονοϊού με αποτέλεσμα να εκκενωθεί.
Το «Make America great again» δεν φάνταζε ποτέ πιο ειρωνικό:
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




