Αντώνης Πανούτσος: Απαντά για τον διορισμό του στην ΕΡΤ
«Το τελευταίο πράγμα που θα είχα ανάγκη είναι ένα κόμμα "για να χωθώ"» έγραψε, μεταξύ άλλων, στα social media ο γνωστός δημοσιογράφος🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Αντώνης Πανούτσος επιστρέφει στη δημόσια τηλεόραση, ως μετακλητός υπάλληλος, με προορισμό την «Αθλητική Κυριακή», την οποία παρουσίαζε και στον παρελθόν από κοινού με τον Αντώνη Καρπετόπουλο. Ο ίδιος μέσα από το προσωπικό του προφίλ στο Facebook επιχείρησε να απαντήσει στις επικρίσεις για τον διορισμό του στην ΕΡΤ.
Αναλυτικά η ανάρτησή του:
«Ξεκίνησα το 1969 σαν βοηθός του Σπύρου Φαναριώτη στα Σημερινά. Έχω δουλέψει στην ΕΡΤ δύο φορές. Στην μία από τις δύο το 2002 όταν κάναμε το Tora, tora, tora την εκπομπή για το Παγκόσμιο Κύπελλο που την θυμούνται ακόμα και σήμερα. Έχω δουλέψει στα μισά και βάλε ελληνικά Μέσα. Περιλαμβανομένου του ΔΟΛ, του Mega του Σκάι και του Alpha. Το τελευταίο λοιπόν πράγμα που θα είχα ανάγκη είναι ένα κόμμα "για να χωθώ".
Η Ελλάδα έχει ανάγκη από μια δημόσια τηλεόραση η οποία θα καλύπτει το κενό που αφήνουν τα ιδιωτικά κανάλια που δεν μπορούν να βγουν οικονομικά για εκπομπές και θέματα που δεν φέρνουν διαφήμιση. Μετά από τόσα χρόνια δουλειάς, γνωρίζοντας όλο τον κόσμο, πιστεύω ότι θα το καταφέρουμε».
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



