Μίλτος Μακρίδης: «Ήταν λάθος η επιστροφή μου μέσω του ΑΝΤ1»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Μίλτος Μακρίδης μίλησε στην κάμερα του «Ραντεβού το ΣΚ», κάνοντας απολογισμό της συνεργασίας του με τον ΑΝΤ1 και σχολιάζοντας τον τρόπο με τον οποίο μετρώνται τα ποσοστά τηλεθέασης.
Όπως τόνισε, δεν τον ενδιαφέρουν οι αριθμοί και τα social media, καθώς θεωρεί ότι «ο τρόπος καταγραφής είναι ξεπερασμένος και δεν αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα».
Δεν δίστασε, μάλιστα, να εκφράσει την απογοήτευσή του για το ότι πολλές εκπομπές δεν σχεδιάζονται με βάση τις ανάγκες του κοινού, αλλά με το τι παίζει ο ανταγωνισμός.
Αναφερόμενος στην εμπειρία του στους «Weekenders», εξήγησε ότι το πρότζεκτ είχε καταφέρει να ξαναφέρει τηλεθεατές που είχαν απομακρυνθεί από την τηλεόραση, ωστόσο –όπως είπε– ο δικός του ρόλος δεν είχε προσδιοριστεί εξαρχής.
«Ήταν λάθος η επιστροφή μου μέσα από τον ΑΝΤ1» υπογράμμισε, προσθέτοντας όμως ότι θα ξαναέκανε τηλεόραση υπό την προϋπόθεση να του προσφερθεί κάτι ουσιαστικό και δημιουργικό.
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΝΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




