• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ«Πυρά από την αντιπολίτευση μετά την καταδίκη Ασημακοπούλου: «Κράτος - λάφυρο στα χέρια της ΝΔ»Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις ΚεφαλογιάννηΟμπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
δημοφιλές τώρα: Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο λόγω Qatargate
Homepage ┋   Τηλεόραση   ┋   06.07.2025 15:06 
Newsroom
Newsroom
Ενότητες στο άρθρο: 📌 Η συγκίνηση και το δημόσιο ευχαριστώ

Σίσσυ Χρηστίδου: Αποχαιρέτισε το κοινό του «Χαμογέλα και Πάλι» και έδωσε ραντεβού για τη νέα σεζόν

Η παρουσιάστρια ευχαρίστησε θερμά τον Πρόεδρο του MEGA, Βαγγέλη Μαρινάκη, την ομάδα της εκπομπής, τους συνεργάτες της αλλά και τον παραγωγό της, Νίκο Κοκλώνη

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

Σίσσυ Χρηστίδου
Σίσσυ Χρηστίδου
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Με έντονη συγκίνηση και λόγια καρδιάς, η Σίσσυ Χρηστίδου αποχαιρέτησε το τηλεοπτικό κοινό την Κυριακή 6 Ιουλίου, ολοκληρώνοντας την εφετινή σεζόν της εκπομπής «Χαμογέλα και Πάλι!» στο MEGA.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τηλεόραση | 05.07.2025 11:20 
Η Αγγελική Νικολούλη αποχαιρέτισε το κοινό του «Φως στο Τούνελ» και έδωσε ραντεβού για την 31η σεζόν

Η συγκίνηση και το δημόσιο ευχαριστώ

Στο κλείσιμο της εκπομπής, η παρουσιάστρια ευχαρίστησε θερμά τον Πρόεδρο του Mega Βαγγέλη Μαρινάκη, την ομάδα της εκπομπής, τους συνεργάτες της αλλά και τον παραγωγό της, Νίκο Κοκλώνη, για τη στήριξη και τη δημιουργική συνύπαρξη.

«Η αλήθεια είναι ότι εσείς μας κρατάτε εδώ, για 7η χρονιά. Δεν μπορώ ούτε να το πιστέψω», είπε με συγκίνηση η Σίσσυ Χρηστίδου, θυμίζοντας πως η τηλεοπτική της επιστροφή το 2018 συνέπεσε με μια δύσκολη προσωπική περίοδο.

Μιλώντας με ειλικρίνεια για τα χρόνια συνεργασίας της με το κανάλι, τόνισε τη σημασία της σχέσης με το κοινό, ευχαριστώντας όσους επιλέγουν καθημερινά να «βάζουν την εκπομπή στο σπίτι τους».

«Συνεχίζουμε μαζί, εσείς μας δώσατε αυτό το διαβατήριο για ακόμη δύο χρόνια. Να προσπαθήσουμε να γίνουμε καλύτεροι, να φέρνουμε το χαμόγελο και να μας το δίνετε και εσείς», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Δεν παρέλειψε, τέλος, να αναφερθεί και στις δυσκολίες που αντιμετώπισε η ομάδα της εκπομπής φέτος: «Δεν περάσαμε εύκολα σαν ομάδα, και σε προσωπικό επίπεδο. Μας βρήκαν πολλά. Είμαστε εδώ, είμαστε δυνατοί και είμαστε αγαπημένοι».

Διαβάστε ακόμη

Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά

Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»

Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου

Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • Σίσσυ Χρηστίδου
  • παρουσιάστρια
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr