• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Τα στοιχεία που ανάγκασαν τον δράστη να ομολογήσει - «Ήταν σύνθετη υπόθεση»Θρήνος στη Γαλλία: Νεκρά δύο παιδιά που εγκλωβίστηκαν σε αμάξι εν μέσω καύσωναΦιλοπάππου: Καρέ-καρέ η στιγμή που δράστης, σε δευτερόλεπτα, «σηκώνει» 150.000 ευρώ από σπίτιΕυρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
δημοφιλές τώρα: Τέλος χρόνου για την παλιά ταυτότητα: Τι ισχύει μετά τις 3 Αυγούστου για όσους δεν έχουν βγάλει νέα
Homepage ┋   Τηλεόραση   ┋   05.07.2025 11:20 
Newsroom
Newsroom
Ενότητες στο άρθρο: 📌 Οι ευχές και το ευχαριστώ

Αγγελική Νικολούλη: Αποχαιρέτισε το κοινό του «Φως στο Τούνελ» και έδωσε ραντεβού για την 31η σεζόν

Η δημοσιογράφος ευχαρίστησε τον κόσμο και τα στελέχη του καναλιού και ευχήθηκε «Καλό Καλοκαίρι»

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

Αγγελική Νικολούλη
Αγγελική Νικολούλη
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Με την ολοκλήρωση της φετινής σεζόν, η αυλαία έπεσε για την εκπομπή «Φως στο Τούνελ» στο MEGA, με την Αγγελική Νικολούλη να ανανεώνει το ραντεβού της με τους τηλεθεατές για το φθινόπωρο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τηλεόραση | 04.07.2025 17:05 
Το OPEN αποχαιρετά και ευχαριστεί την Ελένη Τσολάκη για την πολύχρονη συνεργασία

Οι ευχές και το ευχαριστώ

Σε μια συγκινητική αποχαιρετιστήρια δήλωση, η έμπειρη δημοσιογράφος στάθηκε στο ορόσημο των 30 ετών συνεχούς τηλεοπτικής παρουσίας: «Συμπληρώνουμε 30 χρόνια "Τούνελ" και συνεχίζουμε. Μπαίνουμε στην 31η σεζόν, πάλι εδώ στο MEGA, που είναι μια μεγάλη οικογένεια, που μας έχει αγκαλιάσει, στηρίζει την έρευνα της εκπομπής και τους ανθρώπους που υποφέρουν», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η ίδια δεν παρέλειψε να εκφράσει την ευγνωμοσύνη της στον πρόεδρο του σταθμού, Βαγγέλη Μαρινάκη, αλλά και στα στελέχη του καναλιού: «Θέλω να πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ από την καρδιά μου στον πρόεδρό μας, τον κύριο Βαγγέλη Μαρινάκη, σε όλους τους υπεύθυνους του MEGA, με πρώτο τον διευθυντή προγράμματος, τον κύριο Κώστα Σούσουλα, καθώς και στη δημιουργική μου ομάδα».

Κλείνοντας, απηύθυνε ένα προσωπικό μήνυμα στους τηλεθεατές που τη στηρίζουν εδώ και τρεις δεκαετίες:
«Πάντα το μεγάλο “ευχαριστώ” από καρδιάς το φυλάω για εσάς. Κι εσείς ξέρετε το λόγο… εσείς που μας ακολουθείτε αυτά τα 30 ολόκληρα χρόνια γνωρίζετε γιατί υπάρχει αυτό το μεγάλο μέρος στην καρδιά μου για το “ευχαριστώ” σε εσάς».

Διαβάστε ακόμη

Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά

Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»

Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου

Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • δημοσιογράφος
  • Αγγελική Νικολούλη
  • Φως στο Τούνελ
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr