Ανθή Βούλγαρη: Ανακοίνωσε την επιστροφή της στο «Κοινωνία ώρα MEGA»
Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια απουσίαζε τρεις μήνες από το «τιμόνι» της εκπομπής, καθώς έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στην πρωινή ζώνη της τηλεόρασης επιστρέφει η Ανθή Βούλγαρη, καθώς από τη Δευτέρα 16 Ιουνίου θα βρίσκεται και πάλι στο πλατό της εκπομπής «Κοινωνία Ώρα Mega», στο πλευρό του Ιορδάνη Χασαπόπουλου.
Η επίσημη ανακοίνωση
Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια είχε αποχωρήσει προσωρινά από την εκπομπή τον Μάρτιο, καθώς έγινε μητέρα για πρώτη φορά, φέρνοντας στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι. Στο διάστημα της απουσίας της, την παρουσίαση ανέλαβε η Βελίκα Καραβάλτσιου, η οποία στήριξε με επιτυχία την εκπομπή.
Το πρωί της Παρασκευής 13 Ιουνίου, η Ανθή Βούλγαρη παρενέβη τηλεφωνικά στον αέρα του Mega και επιβεβαίωσε την επιστροφή της, με χαλαρή διάθεση και χιούμορ απέναντι στον Ιορδάνη Χασαπόπουλο, ο οποίος – όπως είπε – την περιμένει «πώς και πώς». Η ίδια δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει δημόσια και τη Βελίκα Καραβάλτσιου για την πολύτιμη συμβολή της, λέγοντας χαρακτηριστικά πως της έδωσε τη δυνατότητα να απολαύσει τις πρώτες στιγμές με το παιδί της.
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



