Άρης Καβατζίκης: Ξεσπά για τη μετάδοση της Eurovision - «Υπάρχει περίπτωση η ΕΡΤ να μας ζητήσει συγγνώμη;»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Τον τελικό της Eurovision 2024 σχολίασαν από το Μάλμε της Σουηδίας, το βράδυ του Σαββάτου (11/5), ο Θανάσης Αλευράς και ο Ζερόμ Καλούτα, οι οποίοι αν και είχαν λάβει ήδη αρκετά αρνητικά σχόλια για την παρουσίαση των ημιτελικών που προηγήθηκαν, δεν ήταν ιδιαιτέρως προσεκτικοί με αποτέλεσμα να μην αποφύγουν άλλη μια... γκάφα.
Οι δύο εκφωνητές έκαναν λάθη, μπέρδεψαν μέχρι και τη σειρά των χωρών και όταν ήταν η σειρά της βαθμολογίας των επιτροπών, ανέφεραν πως το Σαν Μαρίνο ενδεχομένως να δώσει 12 βαθμούς στην Ελλάδα, καθώς είναι και αυτό «νησιωτική χώρα»!
Ο δημοσιογράφος Αρης Καβατζίκης ξέσπασε μέσα από το Instagram κι αναρωτήθηκε αν η ΕΡΤ θα ζητήσει δημόσια συγγνώμη για την κακή μετάδοση.
Η ανάρτηση
«Αλήθεια, υπάρχει περίπτωση η ΕΡΤ να μας ζητήσει συγγνώμη για την τόσο κακή μετάδοση της Eurovision; Για τη συνεχή κακοποίηση της ελληνικής γλώσσας; Για τα αστειάκια τύπου "σουβλατζίδικο"; Θα μας εξηγήσουν τα κριτήρια της επιλογής τους; Γιατί θα έπρεπε!
Υγ. Όταν στην εκδήλωση προλογίζει η διάδοχος του θρόνου της Σουηδίας, απλά μεταφράζεις και δεν φλυαρείς. “Την ξέρεις αυτή που δείχνει η κάμερα;”».
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
«Πλοκάμια» στη μισή Ελλάδα είχε το κύκλωμα που «πείραζε» μετρητές: 105 οι κατηγορούμενοι, ανάμεσα τους γνωστές εταιρείες
Τάκης Γκώνιας: Το απρόβλεπτο «αντίο» ενός ανήσυχου του ποδοσφαίρου
49 και σήμερα: Ολική έκλειψη Ηλίου στις 12 Αυγούστου - Πού θα τη δουν και για πόση ώρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



