Eurovision 2024: Εκρηκτική η Μαρίνα Σάττι στον τελικό - Η εντυπωσιακή εμφάνιση
Η Μαρίνα Σάττι έδωσε τον καλύτερό της εαυτό στην αποψινή της εμφάνιση στον τελικό της φετινής Eurovision. Με το «ZARI», η ελληνική εκπρόσωπος κατάφερε να ξεσηκώσει το κοινό στη Malmo Arena🕛 χρόνος ανάγνωσης: 7 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Η Μαρίνα Σάττι έδωσε τον καλύτερό της εαυτό στην αποψινή της εμφάνιση στον τελικό της φετινής Eurovision. Με το «ZARI», η ελληνική εκπρόσωπος κατάφερε να ξεσηκώσει το κοινό στη Malmo Arena. Ξεκίνησε με μια δημιουργική αναφορά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η τραγουδίστρια φαίνεται σαν να κάνει ζωντανή μετάδοση, με το πλάνο σε αναλογία διαστάσεων 9:16. Στην εμφάνιση κυριαρχεί το ροζ νέον, ενώ τα ελληνικά στοιχεία προβάλλονται στις μεγάλες οθόνες LED που πλαισιώνουν τη σκηνή.
Μια drop cam χρησιμοποιείται για να προσφέρει εντυπωσιακές λήψεις από ψηλά, ενώ οι χορευτές περιβάλλουν τη Μαρίνα Σάττι, δημιουργώντας έναν κυκλικό σχηματισμό καθώς εκείνη χορεύει στο κέντρο κατά το ρυθμικό μέρος του τραγουδιού «ZARI». Οι οθόνες LED χρησιμοποιούνται εκτενώς, ενώ οι κύβοι που εμφανίζονται στη σκηνή συμβολίζουν τα ζάρια, παραπέμποντας στον τίτλο του ελληνικού τραγουδιού.
Η Μαρίνα Σάττι φοράει ένα δαχτυλίδι που είναι, στην πραγματικότητα, μια μικροσκοπική κάμερα, δίνοντας στο κοινό και στους χορευτές μια πιο διαδραστική εμπειρία. Οι χορευτές, που περιλαμβάνουν τους Huseyin Cetintas, Yasin Ametoglou, Ειρήνη Δαμιανίδου και Βασίλη Καραγιάννη, έχουν σημαντικό ρόλο στην εμφάνιση, προσθέτοντας κίνηση και ζωντάνια.
Μια από τις πιο ιδιαίτερες στιγμές του act είναι όταν η Μαρίνα Σάττι και η ομάδα της χορεύουν κρατώντας μαντίλια, δημιουργώντας εντυπωσιακές εικόνες που μαγνητίζουν το κοινό. Οι θεατές γίνονται μέρος του σόου, ιδιαίτερα στο τελευταίο μέρος της παρουσίασης, όπου η κάμερα-δαχτυλίδι καταγράφει την αλληλεπίδραση του κοινού με τους καλλιτέχνες.
Τη μουσική του τραγουδιού «ZARI», που παντρεύει σύγχρονα, παραδοσιακά και έθνικ στοιχεία, συνέθεσαν οι Μαρίνα Σάττι, OGE, Kay Be, Nick Kodonas, Jay Stolar, Gino The Ghost και Jordan Palmer, ενώ τους στίχους υπογράφουν οι VLOSPA, OGE, Μαρίνα Σάττι και Solmeister. Creative director της εμφάνισης της Μαρίνας Σάττι στη σκηνή της Eurovision είναι ο Φωκάς Ευαγγελινός, τη χορογραφία και το movement direction έχει αναλάβει ο Mecnun Giasar (Majnoon), ενώ το art direction οι NMR.
Όπως είχε αποκαλύψει η Μαρίνα Σάττι: «Ηταν μία ιδέα του κ. Φωκά Ευαγγελινού, ίσως και βασισμένη σε εκείνο το βίντεο που είχα κάνει της Μάντισσας που ήταν επίσης μονοπλάνο. Έχει να κάνει με το να γίνονται όλα μπροστά στα μάτια του κόσμου, χωρίς κατ, χωρίς μοντάζ, χωρίς κοψίματα. Ό,τι συμβαίνει, αυτοί είμαστε, τραγουδάμε στα Ελληνικά, χορεύουμε με ζουρνά, είμαστε όμως και μοντέρνοι, είμαστε και rap, είμαστε και σύγχρονοι, έχουμε όμως και όλη αυτή την κουλτούρα πίσω μας και μέσα μας. Οπότε, νομίζω ότι η ιδέα του μονοπλάνου, το οποίο δεν έχει υλοποιηθεί ξανά στη Eurovision, δίνει αυτή την αίσθηση της συνέχειας και της ειλικρίνειας μπροστά στα μάτια του κόσμου, τα βλέπουν όλα να πάσα στιγμή».
Ρεκόρ δεκαετίας στην τηλεθέαση έκανε η Μαρίνα Σάττι
Σύμφωνα με τις επίσημες μετρήσεις της Nielsen, ο δεύτερος ημιτελικός της Eurovision μεσοσταθμικά έφτασε στο 38,2%, ενώ στο δυναμικό κοινό η τηλεθέαση σκαρφάλωσε ακόμα περισσότερο σημειώνοντας 44,4%, κάτι που δεν έχει συμβεί σε κανέναν ημιτελικό τουλάχιστον, τα τελευταία δέκα χρόνια.
Αποτέλεσμα ήταν η ΕΡΤ1 να βρεθεί στην πρώτη θέση τηλεθέασης σε σχέση με όλα ιδιωτικά κανάλια, με ποσοστό ημέρας στο δυναμικό κοινό 16,9%. Η αγωνία και η προσμονή του κοινού να βρεθεί η ελληνική συμμετοχή στον τελικό της 68ης Eurovision αποτυπώθηκε στην ανακοίνωση για την πρόκριση της χώρας μας, με την τηλεθέαση της ΕΡΤ1, στο συγκεκριμένο τέταρτο, να φτάνει στο 51% στο σύνολο και στο 57% στο δυναμικό κοινό.
Κατά μέσο όρο, το δεύτερο ημιτελικό παρακολούθησαν 1.620.779 τηλεθεατές, ενώ η κάλυψη (για ένα λεπτό) ανήλθε σε 3.099.921. Σημειωτέον ότι ρεκόρ τηλεθέασης έκανε και το ERTFLIX που δέχθηκε περισσότερες από 184.000 επισκέψεις από θεατές που παρακολούθησαν τον Ημιτελικό μέσω υπολογιστών, tablets και κινητών τηλεφώνων. Εντυπωσιακό είναι και το στοιχείο ότι πρώτη σε τηλεθέαση ήρθε η Θεσσαλονίκη με ποσοστό που έφτασε το 45% (44,7%). Ακολούθησε η Αττική 42,6% και η υπόλοιπη Ελλάδα με 33,7%.
Η σειρά εμφάνισης των χωρών
Η σειρά εμφάνισης των χωρών στον τελικό έχει ως εξής: Σουηδία, Ουκρανία, Γερμανία, Λουξεμβούργο, Ισραήλ, Λιθουανία, Ισπανία, Εσθονία, Ιρλανδία, Λετονία, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, Νορβηγία, Ιταλία, Σερβία, Φινλανδία, Πορτογαλία, Αρμενία, Κύπρος, Ελβετία, Σλοβενία, Κροατία, Γεωργία, Γαλλία και Αυστρία.
Τον τελικό σχολιάζουν ο Θανάσης Αλευράς και ο Ζερόμ Καλούτα.
Πώς θα γίνει η ψηφοφορία μετά τον αποκλεισμό της Ολλανδίας - Η ανακοίνωση
Η EBU εξέδωσε νέα ανακοίνωση μετά τον αποκλεισμό της Ολλανδίας, αφού μειώνονται οι θέσεις εμφάνισης στον αποψινό τελικό της Eurovision. Ο αποκλεισμός της χώρας εγινε έπειτα από καταγγελία εναντίον του τραγουδιστή, Joost Klein, από μια υπάλληλο της Eurovision, η οποία ισχυρίστηκε ότι δέχθηκε απειλές.
«Ως αποτέλεσμα της μη συμμετοχής της Ολλανδίας στον μεγάλο τελικό του διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision, ισχύουν τα ακόλουθα: Όλοι οι διαγωνιζόμενοι διατηρούν τον αριθμό τους στην επίσημη σειρά εμφάνισης. Δεν θα υπάρχει τραγούδι στη θέση 5.
Τα αποτελέσματα των κριτικών επιτροπών, τα οποία ελήφθησαν μετά τη βραδινή γενική πρόβα την Παρασκευή 10 Μαΐου, έχουν υπολογιστεί εκ νέου έτσι ώστε η Ολλανδία να μην λάβει κανέναν βαθμό. Για τον λόγο αυτό, όλα τα μέλη της κριτικής επιτροπής πρέπει να κατατάξουν όλα τα τραγούδια από το 1 έως το 26. Για παράδειγμα, εάν η Ολλανδία είχε καταταγεί στην 9η θέση από μια εθνική κριτική επιτροπή σε μια χώρα, το τραγούδι που είχε καταταγεί στη 10η θέση κατατάσσεται τώρα στην 9η θέση και θα λάβει 2 βαθμούς και το τραγούδι που είχε καταταγεί στην 11η θέση είναι τώρα στη 10η θέση και λαμβάνει 1 βαθμό. Δεν θα δοθεί κανένας βαθμός στην Ολλανδία από το κοινό. Οι θεατές στην Ολλανδία μπορούν να ψηφίσουν στον μεγάλο τελικό και το αποτέλεσμα της κριτικής επιτροπής της Ολλανδίας εξακολουθεί να ισχύει.
Η EBU θα ενημερώσει όλους τους τηλεπικοινωνιακούς εταίρους ότι η Ολλανδία δεν συμμετέχει πλέον και θα προσπαθήσουμε να μπλοκάρουμε τις γραμμές για το τραγούδι 5. Παρακαλούμε να μην επιχειρήσει κανείς να ψηφίσει για το τραγούδι 5. Σε περίπτωση που κάποιος προσπαθήσει να ψηφίσει για το τραγούδι 5, οι ψήφοι του δεν θα μετρήσουν, αλλά υπάρχει πιθανότητα οι θεατές να χρεωθούν. Η Ολλανδία δεν θα εμφανιστεί στον πίνακα βαθμολογίας».
Η σειρά ανακοίνωσης της βαθμολογίας
Τα αποτελέσματα του τελικού θα προκύψουν από το συνδυασμό της ψήφου των κριτικών επιτροπών και της ψήφου του κοινού. Πρώτα, θα παρακολουθήσουμε στους δέκτες μας την ψηφοφορία των κριτικών επιτροπών και έπειτα θα ανακοινωθεί η βαθμολογία του κοινού συνολικά για κάθε χώρα.
- Ουκρανία – Jamala
- Ηνωμένο Βασίλειο – Joanna Lumley
- Λουξεμβούργο – Desiree Nosbusch
- Aζερμπαϊτζάν – Aysel
- Άγιος Μαρίνος
- Μάλτα – Matt Blxck
- Κροατία
- Αλβανία – Andri Xhahu
- Τσεχία
- Ισραήλ – Maya Alkulumbre
- Αυστραλία – Daniel Estrin
- Δανία – Stephanie Surrugue
- Ισπανία – Soraya
- Νορβηγία
- Γερμανία – Tina Muller
- Αρμενία – Brunette
- Σλοβενία – Lorella Flego
- Γεωργία – Sopho Khalvashi
- Ελβετία – Jennifer Bosshard
- Μολδαβία
- Ελλάδα – Έλενα Παπαρίζου
- Εσθονία – Birgit Sarrap
- Ολλανδία – Nikkie Tutorials
- Αυστρία – Philipp Hansa
- Γαλλία – Natasha St-Pier
- Ιταλία – Mario Acampa
- Φινλανδία – Kaarija
- Πορτογαλία – Marisa Mena
- Βέλγιο – Livia Dushkoff
- Ισλανδία – Fri?rik Omar
- Λετονία
- Ιρλανδία – Paul Harrington
- Πολωνία – Viki Gabor
- Κύπρος – Λουκάς Χάματσος
- Λιθουανία – Monika Linkite
- Σερβία – Konstrakta
- Σουηδία – Frans
Άλλη μια κακή ημέρα για τον σιδηρόδρομο: Νέες πολύωρες καθυστερήσεις, ενώ τέθηκε εκτός λειτουργίας το τελευταίο «Ασημένιο Βέλος»
Τουρκική αντιπολίτευση εναντίον Φιντάν: «Ασκείς εξωτερική πολιτική χωρίς πυξίδα και στρατηγική σε Αιγαίο και Κύπρο»
Στην Ευελπίδων η Ειρήνη Μουρτζούκου μετά τις μηνύσεις σε βάρος της: Θα της απαγγελθούν κατηγορίες
Ξανά απούσα από βασιλική υποχρέωση η Κέιτ Μίντλετον - Ανησυχία για την υγεία της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr