Νίκος Μάνεσης: «Διανύω την τελευταία μου διετία στον Alpha, μετά γεια σας»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το πρωί του Σαββάτου (1/10), ο Νίκος Μάνεσης έκανε μια δήλωση που σίγουρα δεν περιμέναμε κατά τη διάρκεια της εκπομπής του.
Συγκεκριμένα, ο παρουσιαστής του Alpha έκανε μια αποκάλυψη για το τηλεοπτικό του μέλλον. «Για να μην πούμε κι άλλα. Λίγα είπαμε; Το βλέπω λίγο σικέ κι όταν βλέπω σικέ εγώ τρελαίνομαι. Διανύω και τα τελευταία μου έτη εδώ στον Alpha, την τελευταία διετία και μετά γεια σας. Φιλιά. Σε σόκαρε ε; Παίρνω σύνταξη… σε άλλο κανάλι».
Τόσο ο ίδιος όσο και οι συνεργάτες του που ήταν εκείνη την ώρα στο στούντιο δεν σχολίασαν κάτι γι' αυτό που ειπώθηκε.
- Σταμάτης Κόκοτας: Έφυγε από τη ζωή ο αγαπημένος τραγουδιστής
- Καβάλα: Το σημείωμα που άφησε ο κτηνοτρόφος πριν σκοτώσει μητέρα και παιδί - Νέες μαρτυρίες
- OPAP Arena Αγιά Σοφιά: Τα εγκαίνια του νέου γηπέδου της ΑΕΚ μέσα από τον φωτογραφικό φακό
- Η Ελένη Φουρέιρα στο Brodway
Διαβάστε ακόμη
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




