Νέο κρούσμα κορονοϊού στην ΕΡΤ: Αναβλήθηκε εκπομπή και έγιναν τεστ σε εργαζόμενους
Η επίσημη ανακοίνωση από την ΕΡΤ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κρούσμα κορονοϊού σε μέλος της ομάδας της εκπομπής «Κάτι τρέχει με τη Μάριον» είναι η αιτία για την αναβολή της μετάδοσής της, το Σάββατο 7 και την Κυριακή 8 Νοεμβρίου που ήταν προγραμματισμένη.
Με απόλυτη προτεραιότητα την υγεία των εργαζομένων, η ΕΡΤ προέβη αμέσως σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, ακολουθώντας απαρεγκλίτως τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, αλλά και του γιατρού εργασίας της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης. Βάσει των οδηγιών, όλα τα μέλη της εκπομπής, εκτός από τα υποχρεωτικά τεστ στα οποία υποβάλλονται, θα παραμείνουν σε κατ’ οίκον περιορισμό για όσο διάστημα χρειαστεί.
Διαβάστε ακόμη
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



