«Rhodes, What you love is here»: Παγκόσμια καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού για τη Ρόδο
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Με καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας, με το μήνυμα «Rhodes, What you love is here», μέσα από την οποία θα προβληθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ρόδου, το υπουργείο Τουρισμού θα επιχειρήσει να διαφημίσει το νησί, μετά τις μεγάλες φωτιές .
Στο πλαίσιο αυτό, η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη με τον περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργο Χατζημάρκο, καθώς και τον γ.γ. του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη. Kατά τη διάρκειά της, συμμετείχε και η διαφημιστική εταιρία Ogilvy, με την οποία θα δράσουν από κοινού για την παγκόσμια προβολή του νησιού της Δωδεκανήσου.
Διαβάστε ακόμη
- «Μας έχουν αφήσει νηστικούς»: Ταλαιπωρία για δεκάδες Έλληνες στο αεροδρόμιο της Βουδαπέστης
- Έρευνες για την κατασκευή της βόμβας στα ΜΑΤ - Οι απειλές της οργάνωσης που ανέλαβε την ευθύνη
- Μεγαλείο από 12χρονο αγόρι: Περπατούσε 12 ώρες για να μαζέψει χρήματα για νοσοκομείο Παίδων
- Τρόφιμα: Χρυσό μετάλλιο ακρίβειας στο ελληνικό χωράφι, ενώ οι τιμές υποχωρούν στην Ευρώπη
- Τουρισμός: Σχεδόν 31 εκατ. αφίξεις στο 10μηνο με πρωταθλητές τους Γερμανούς
- Πού πήγε η «εξωγήινη» ΑΕΚ του Ματίας Αλμέιδα;
- Ανενεργή μετά από 40 χρόνια τρόμου: Η χειρότερη σκοπιά στην Ελλάδα που γινόταν μόνο με διπλοβάρδια τεσσάρων ωρών
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr