«Rhodes, What you love is here»: Παγκόσμια καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού για τη Ρόδο
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας, με το μήνυμα «Rhodes, What you love is here», μέσα από την οποία θα προβληθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ρόδου, το υπουργείο Τουρισμού θα επιχειρήσει να διαφημίσει το νησί, μετά τις μεγάλες φωτιές .
Στο πλαίσιο αυτό, η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη με τον περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργο Χατζημάρκο, καθώς και τον γ.γ. του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη. Kατά τη διάρκειά της, συμμετείχε και η διαφημιστική εταιρία Ogilvy, με την οποία θα δράσουν από κοινού για την παγκόσμια προβολή του νησιού της Δωδεκανήσου.
Διαβάστε ακόμη
Νέα εποχή στους δρόμους: Οι κάμερες θα πιάνουν τα πάντα - Ψηφιακές κλήσεις και... έλεγχοι με smartphones
Ένας εργάτης χωρίς τις αισθήσεις του στο εργατικό ατύχημα με το γερανοφόρο στη Βούλα
«Καιγόμαστε»: Πλήθος κόσμου έξω από το Εφετείο εν αναμονή της εισαγγελικής πρότασης για το Μάτι
Ο Δημήτρης Οικονόμου ξεκαθάρισε «μια παρεξήγηση»: «Ήταν λάθος» - Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τον ΣΚΑΪ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr