• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Τσιάρας για αγρότες: Ανοιχτό κάλεσμα για διάλογο - Τι είπε για τη συνάντηση με βουλευτές της ΝΔΠώς ο Τραμπ μπορεί να «τινάξει στον αέρα» τη συμφωνία Netflix-Warner Bros.Μεγάλη φωτιά σε αγορά στην Αγία Πετρούπολη: Τουλάχιστον ένας νεκρός - Οι πρώτες εικόνεςΗ υπόθεση του «Δότη 7069»: Πώς οι έλεγχοι δεν έπιασαν τον δωρητή σπέρματος με το «γονίδιο του καρκίνου»
δημοφιλές τώρα: Μαρουσάκης: Με κρύο και ηλιοφάνεια η Τετάρτη και η υπόλοιπη εβδομάδα - Πότε έρχεται νέα κακοκαιρία
Homepage ┋   Τεχνολογία   ┋   19.12.2024 04:00
Newsroom
Newsroom
Ενότητες στο άρθρο: 📌 Η στρατηγική του «rage-bait»

Πώς τα Social Media εκμεταλλεύονται τα συναισθήματα για κέρδος

Η στρατηγική του «rage-bait»

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

επόμενο άρθρο  
Social media (Unsplash)
Social media (Unsplash)

Καθημερινά χιλιάδες κόσμος χρησιμοποιεί τα social media ως μια πλατφόρμα για ελεύθερη έκφραση όμως πολλές φόρες χρησιμοποιούν συχνά την οργή ως εργαλείο για την αύξηση της εμπλοκής και των κλικ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ελλάδα | 18.12.2024 16:11 
Σοκ στο Ηράκλειο: Ο οδηγός γκαζώνει και σκοτώνει την 33χρονη με ασύλληπτη ταχύτητα - Βίντεο ντοκουμέντο
Υγεία | 18.12.2024 16:19
Δωρεάν οι προληπτικοί έλεγχοι για δύο βασικά γεννητικά νοσήματα των νεογνών: Τι ανακοίνωσε το υπουργείο Υγείας

Η στρατηγική του «rage-bait»

Δημιουργοί περιεχομένου, influencers και μέσα ενημέρωσης συχνά υιοθετούν προκλητικούς τίτλους και αντιφατικές απόψεις, προκειμένου να προκαλέσουν έντονες αντιδράσεις από τους χρήστες. Η στρατηγική του «rage-bait» (αντίστοιχη του “clickbait”) βασίζεται στην εκμετάλλευση αυτών των συναισθημάτων, ενισχύοντας την αναγνωσιμότητα του περιεχομένου μέσω της οργής που προκαλείται από τα προκλητικά μηνύματα.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η επιθυμία για μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα οδηγεί πολλές φορές σε μια τοξική ατμόσφαιρα στα social media, όπου οι χρήστες, συχνά ανώνυμοι, επιβραβεύονται για τις αρνητικές και ακραίες αντιδράσεις τους. Η συνεχής έκθεση σε αυτά τα σχόλια εντείνει την τοξικότητα και την διάδοση της αρνητικότητας, δημιουργώντας ένα επικίνδυνο περιβάλλον στο διαδίκτυο.

Παράλληλα, οι κυβερνήσεις σε διάφορες χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ και της Ευρώπης, προσπαθούν να θέσουν περιορισμούς και μέτρα για την προστασία των παιδιών από τοξικό περιεχόμενο στα social media. Η λήψη μέτρων για την αποτροπή της υπερβολικής έκθεσης των παιδιών σε επικίνδυνο ή επιβλαβές περιεχόμενο, καθώς και η ενίσχυση της ψηφιακής εκπαίδευσης για τους νέους, είναι κρίσιμα βήματα για να μειωθούν οι αρνητικές συνέπειες της συνεχούς έκθεσης σε διαστρεβλωμένες και προκλητικές πληροφορίες.

Διαβάστε ακόμη

Σε τροχιά γενικευμένων κινητοποιήσεων οι αγρότες σε όλη τη χώρα - Εντείνεται η πίεση στο κυβερνητικό επιτελείο

Διπλό φονικό στη Φοινικούντα: Πώς ήρθε στο προσκήνιο ο ανιψιός για ηθική αυτουργία - Στη Βούλα οι συλλήψεις

Σε επτά κλινικές στην Ελλάδα το σπέρμα του δότη με το «γονίδιο του καρκίνου» - Τι είχε εντοπίσει γιατρός το 2020

Δικαστικός κλητήρας επέδωσε αγωγή για χρέη σε αγρότη στο μπλόκο των Πράσινων Φαναριών

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • ειδήσεις τώρα
  • social media
  • συναισθήματα
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr