MenuClose
  • Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on TwitterFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
youtubefacebooktwitterinstagram
Τελευταία Νέα
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
  • Videos
BREAKING NEWS:
Νέο «μπλόκο» από Άρειο Πάγο στην κάθοδο Κασιδιάρη στις εκλογές του Ιουνίου: Ποιοι κόμμα θα στηρίξει ο καταδικασμένος για εγκληματική οργάνωσηΚάτι ήξεραν: Γιγαντιαία τα κέρδη ξένων εταιρειών που έμειναν στη Ρωσία μετά την εισβολή στην Ουκρανία – Πάνω από 11 δισ. ευρώΞανά στα έδρανα του Ευρωκοινοβουλίου η Εύα Καϊλή - «Ναι» από το δικαστικό συμβούλιο για συμμετοχή στις εργασίες στο ΣτρασβούργοΤσίπρας: Κρυφή ατζέντα της ΝΔ στην Υγεία - «Μea culpa» για την απλή αναλογικήΜητσοτάκης: Θα εκσυγχρονίσουμε και θα παρέμβουμε δραστικά και στις υπηρεσίες του ΕΚΑΒ
Homepage |   Τεχνολογία   |   29.03.2023 23:00
Newsroom
Newsroom

Google: Μέσα σε έναν χρόνο μπλόκαρε 5,2 δισεκατομμύρια διαφημίσεις - Τι δείχνει η ετήσια αναφορά της

επόμενο άρθροnext-article
Google (Unsplash)
Google (Unsplash)

Tη δημοσίευση του Ads Safety Report 2022 (έκθεση για την ασφάλεια των διαφημίσεων), την ετήσια αναφορά που παρουσιάζει όλες τις δράσεις σχετικά με τη διαφήμιση στις πλατφόρμες τις εταιρείας, ιδιαίτερα ως προς την ασφάλεια και την ακεραιότητα τους, ανακοίνωσε η Google.

 

Όπως ανακοινώθηκε, μέσα στο 2022, η Google:

  • Μπλόκαρε και αφαίρεσε πάνω από 5,2 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας. Αυτό σημαίνει επέμβαση σε περίπου 9.000 διαφημίσεις το λεπτό.
  • Περιόρισε 4,3 δισεκατομμύρια διαφημίσεις
  • Μπλόκαρε πάνω από 17 εκατομμύρια διαφημίσεις που σχετίζονταν με τον πόλεμο στην Ουκρανία
  • Ανέστειλε πάνω από 6,7 εκατομμύρια λογαριασμούς διαφημιστών, καθώς παραβίασαν τους κανόνες της εταιρείας
  • Αφαίρεσε διαφημίσεις σε πάνω από 1,5 δισεκατομμύρια σελίδες
  • Ανανέωσε ή πρόσθεσε 29 πολιτικές που αφορούν στους διαφημιστές και τους διαφημιζόμενους

Επιπλέον, πέρα από τις πολιτικές και την επιβολή τους, η εταιρεία επένδυσε σημαντικά στην ενημέρωση των χρηστών για τις επιλογές τους στο διαδίκτυο. Σήμερα, η Google λανσάρει το Ads Transparency Center (Κέντρο Ελέγχου Διαφημίσεων), μια λίστα αξιόπιστων διαφημιστών από κάθε πλατφόρμα της εταιρείας, που βοηθά τους χρήστες να ενημερωθούν αναφορικά με τους διαφημιζόμενους και τις διαφημίσεις που εμφανίζει η Google.

H παροχή μιας ασφαλούς και ακέραιας εμπειρίας διαφήμισης για τους χρήστες αποτελεί κομβικό μέρος της κεντρικής αποστολής της Google, που είναι η οργάνωση της παγκόσμιας πληροφορίας και η διάθεσή της προς όλους. Η Google δηλώνει πως θα παραμείνει δεσμευμένη στην προσπάθεια για την αντιμετώπιση κάθε κατάχρησης στις πλατφόρμες της, καθώς και για την εξυπηρέτηση των διαφημιστών και εκδοτών, ώστε να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους.

Έναρξη λειτουργίας του νέου Κέντρου Ελέγχου Διαφημίσεων

Η Google ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας του Κέντρου Ελέγχου Διαφημίσεων -τη νέα υπηρεσία που έχει στόχο να σας βοηθά να μαθαίνετε γρήγορα και εύκολα περισσότερες πληροφορίες για τις διαφημίσεις που βλέπετε σε Search, Youtube και Display.

«Με δεδομένο ότι πάνω από 30 εκατομμύρια άνθρωποι αλληλεπιδρούν καθημερινά με τα μενού διαχείρισης διαφάνειας και ελέγχου των διαφημίσεων της Google, τα τελευταία πέντε χρόνια επενδύσαμε στην παροχή καλύτερων τρόπων για να μαθαίνετε περισσότερα σχετικά με τις διαφημίσεις που βλέπετε και να έχετε τον έλεγχο. Από σήμερα, το Κέντρο Ελέγχου Διαφημίσεων ξεκινά να διατίθεται σε χρήστες σε όλο τον κόσμο, ώστε να μαθαίνετε γρήγορα και εύκολα περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις διαφημίσεις που βλέπετε από την Google και από τις υπηρεσίες Search, YouTube και Display», αναφέρει στην ανακοίνωση της.

Το Κέντρο Ελέγχου Διαφημίσεων είναι το αποτέλεσμα μιας μακράς προσπάθειας, με στόχο να παρέχει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους διαφημιζόμενους. Το 2018, ξεκινήσαμε, αναφέρει η Google, να απαιτούμε από τους διαφημιζόμενους που επιθυμούσαν να προβάλλουν προεκλογικές διαφημίσεις στις πλατφόρμες μας, να υποβάλλονται σε μια διαδικασία επαλήθευσης, καθώς και να συμπεριλαμβάνουν στη διαφήμισή τους μια γνωστοποίηση που να δείχνει σαφώς ποιος πλήρωσε γι' αυτήν. Το 2020, προχωρήσαμε ένα βήμα παρακάτω, εισάγοντας ένα παγκόσμιο πρόγραμμα επαλήθευσης της ταυτότητας διαφημιζόμενων, που απαιτεί από τους διαφημιζόμενους της Google να επαληθεύουν πληροφορίες σχετικά με τις επιχειρήσεις τους, την περιοχή από την οποία δραστηριοποιούνται και το αντικείμενό τους (τι πωλούν ή προωθούν). Το περασμένο φθινόπωρο, λανσάραμε παγκοσμίως το «My Ad Center», τον νεότερο και πιο φιλικό προς τον χρήστη τρόπο για να βοηθήσουμε τους χρήστες μας να ελέγχουν τις διαφημίσεις που βλέπουν σε Search, YouTube και Discover, απευθείας από τις ίδιες τις διαφημίσεις.

Συστήνοντας το Κέντρο Ελέγχου Διαφημίσεων

 

Το Κέντρο Ελέγχου Διαφημίσεων αποτελεί έναν κόμβο αναζήτησης όλων των διαφημίσεων που προβάλλονται από πιστοποιημένους διαφημιζόμενους. Αυτό το one-stop shop σχεδιάστηκε με γνώμονα τον χρήστη, διασφαλίζοντας του ότι θα έχει εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τις διαφημίσεις που βλέπει από την Google.

Με το Κέντρο Ελέγχου Διαφημίσεων, θα είναι σε θέση να καταλάβει:

  • Τις διαφημίσεις που έχει αναρτήσει ένας διαφημιζόμενος
  • Ποιες διαφημίσεις εμφανίστηκαν σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή
  • Την τελευταία ημερομηνία που έτρεξε μια διαφήμιση και τη μορφή της.
επόμενο άρθροRead next Article
#TAGS
  • Διαδίκτυο
  • google
  • διαφημίσεις
  • ειδήσεις τώρα
Ανακάλυψε την φθηνότερη ασφάλεια για το αυτοκινητό σου εύκολα και γρήγορα!
Gowise.gr, Κάνε σύγκριση ανμέσα απο 27 ασφαλιστικές εταιρίες
Ethnos on Google News
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.grRegister on Ethnos at Google News
ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΜΑΣ
ΗΜΕΡΗΣΙΑ| 08.06.2023 20:56
Πετρέλαιο: Τρενάκι του τρόμου θυμίζουν οι τιμές στις αγορές - Στάση αναμονής στην αντλία
ΗΜΕΡΗΣΙΑ| 08.06.2023 07:45
Επιδόματα ΔΥΠΑ και ΟΠΕΚΑ: Νέο μοντέλο πληρωμών - Τι αλλάζει από τον Σεπτέμβριο

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

01
08-06-2023 20:38
Τι τρέχει στο Λας Βέγκας; Αστυνομικοί ισχυρίζονται πως κατέγραψαν UFO και πολίτες λένε πως είδαν… εξωγήινους
02
31.10.2022 19:30
Τι είναι το BeReal και γιατί μιλάνε όλοι γι’ αυτό; Το νέο app που τονίζει τις αληθινές πλευρές της καθημερινότητα και θα σε κάνει να κολλήσεις!
03
22.12.2022 09:11
NASA: Στην επιφάνεια του Άρη το πρώτο πολύτιμο δείγμα «μπακ-απ» πετρωμάτων που προορίζονται για τη Γη
04
03.06.2023 17:50
«Αγαπιόμαστε»: 36χρονη δημιούργησε τον έρωτα της ζωής της με τεχνητή νοημοσύνη και «παντρεύτηκαν» - Πώς λειτουργεί η σχέση τους
05
09.06.2023 00:31
Στη Βρετανία η πρώτη παγκόσμια σύνοδος κορυφής για την ασφάλεια της τεχνητής νοημοσύνης – Τι θα συζητηθεί

POPULAR VIDEOS

Κεντρικό δελτίο 08/06/2023
Κεντρικό... | 08.06.2023 20:12
Κεντρικό δελτίο 08/06/2023
H πρώτη μεγάλη δημοσκόπηση της MRB για το OPEN μετά τις εκλογές – 1ο μέρος
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ... | 08.06.2023 19:45
H πρώτη μεγάλη δημοσκόπηση της MRB για το OPEN μετά τις εκλογές – 1ο μέρος
Δημοσκόπηση MRB: Πρόθεση ψήφου βουλευτικών εκλογών
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ... | 08.06.2023 21:16
Δημοσκόπηση MRB: Πρόθεση ψήφου βουλευτικών εκλογών
«Έσβησε» αβοήθητη περιμένοντας ασθενοφόρο 63χρονη τουρίστρια στην Ουρανούπολη
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ... | 08.06.2023 18:55
«Έσβησε» αβοήθητη περιμένοντας ασθενοφόρο 63χρονη τουρίστρια στην Ουρανούπολη
«Γκρεμίζεται» η τουρκική λίρα: Στο ναδίρ η ισοτιμία με το ευρώ και το δολάριο
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ... | 08.06.2023 21:09
«Γκρεμίζεται» η τουρκική λίρα: Στο ναδίρ η ισοτιμία με το ευρώ και το δολάριο