• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρεςΟ Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την ΟυκρανίαΞεσπά ο πατέρας του 27χρονου που πέθανε στο 424 ΓΣΝ: «Έφυγαν οι γιατροί πριν καν βγει από το χειρουργείο»Συναγερμός στη Μαδρίτη: Εκκενώθηκε ουρανοξύστης λόγω φωτιάς - Καπνοί «έπνιξαν» την περιοχή
δημοφιλές τώρα: Η πικρή ιστορία του ναυτικού που βρέθηκε μουμιοποιημένος στα ανοικτά σε ένα μισοδιαλυμένο σκάφος
Homepage ┋   Αθλητισμός   ┋   01.04.2020 12:05
ΕΘΝΟΣ SportInterwetten

ΝΒΑ: Ο Μάρκους Σμαρτ δίνει αίμα στην έρευνα κατά του κορονοϊού

Ο πόιντ γκαρντ των Μπόστον Σέλτικς, που είχε βρεθεί θετικός στον κορονοϊό και ανάρρωσε θα συμμετάσχει σε μια πειραματική θεραπεία κατά του COVID-19

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

O Mάρκους Σμαρτ
O Mάρκους Σμαρτ
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Ο Μάρκους Σμαρτ των Μπόστον Σέλτικς αποφάσισε να δωρίσει το πλάσμα αίματός του στο Εθνικό Πρόγραμμα Plasma «National COVID-19 Convalescent Plasma Project» στην έρευνα κατά του κορονοϊού.

Ο σταρ του ΝΒΑ ήταν ο μοναδικός παίκτης των Σέλτικς που είχε βρεθεί θετικός στον COVID-19 και ανάρρωσε πλήρως, έχοντας απαλλαχθεί πλέον από τον ιό. Τα αντισώματα στο πλάσμα του θα μπορούσαν πλέον να αποδειχτούν χρήσιμα στην ανάπτυξη μιας θεραπείας για τη δυνητικά θανατηφόρα ασθένεια.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της ομάδας που τρέχει το σχετικό project, οι ασθενείς που είχαν διαγνωστεί με κορονοϊό και πλέον έχουν αναρρώσει, μπορούν να βοηθήσουν σε μέγιστο βαθμό στην έρευνα για την θεραπεία κατά του φονικού ιού. 

Την περασμένη εβδομάδα, η Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ ενέκρινε τη χρήση πλάσματος αίματος από επιζώντες COVID-19 για τη θεραπεία ατόμων που έχουν μολυνθεί από τον ιό, κάτι που σημαίνει ότι οι γιατροί έχουν εξουσιοδοτηθεί να χρησιμοποιούν το πλάσμα αίματος στη θεραπεία, παρόλο που η αποτελεσματικότητά του δεν έχει ακόμη αποδειχθεί.

Ο Μάικλ Τζόινερ, αναισθησιολόγος στην κλινική «Mayo», δήλωσε στο ABC News ότι τουλάχιστον τέσσερις παίκτες του NBA που έχουν ανακάμψει από τον ιό σκοπεύουν να δώσουν αίμα για την πειραματική θεραπεία. Η ταυτότητα των τριών άλλων παικτών δεν έχει γίνει ακόμη γνωστή.

Διαβάστε ακόμη

Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος

Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές

Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία

Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • Κορονοϊός
  • ΝΒΑ
  • Μπόστον Σέλτικς
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr