Οι ποδοσφαιριστές με αίτημα τους ζητούν να λάβουν το επίδομα των 800 ευρώ
H επιστολή κοινοποιήθηκε στον υπουργό Εργασίας, Γιάννη Βρούτση και στον υφυπουργό Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Να συμπεριληφθούν στα μέτρα στήριξης της ελληνικής κοινωνίας προκειμένου να λάβουν το βοήθημα των 800 ευρώ ζητούν με επιστολή τους ποδοσφαιριστές. Αναλυτικότερα οι κατηγορίες Supeleague 1 και 2 όπως και η Football League ζήτησαν και επίσημα από την Πολιτεία να κάνει δεκτό το αίτημα τους
Ο Μηνάς Λυσάνδρου (πρόεδρος SL 1) και ο Λεωνίδας Λεουτσάκος (πρόεδρος SL 2/FL) έστειλαν επιστολή τόσο στον υπουργό Εργασίας, Γιάννη Βρούτση όσο και στον υφυπουργό Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη ώστε να συμπεριληφθεί και το επάγγελμα του ποδοσφαιριστή στη διευρυμένη λίστα του ΚΑΔ. Ανάλογες κινήσεις θέλουν να κάνουν και οι καλαθοσφαιριστές που θεωρούν πως η διακοπή του πρωταθλήματος τους οδηγεί σε οικονομικό αδιέξοδο.
Διαβάστε ακόμη
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





