Οργή Καντέρ για Ερντογάν: «Κάνε κάτι παρανοϊκέ δικτάτορα, άνθρωποι πεθαίνουν»
Ο Τούρκος σέντερ των Μπόστον Σέλτικς ξεσπά κατά του Ερντογάν με ένα βίντεο που δείχνει ανθρώπους στην Τουρκία να πεθαίνουν στους δρόμους από τον κορονοϊό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Ενές Καντέρ, που αγωνίζεται στο ΝΒΑ τα τελευταία χρόνια με ιδιαίτερη επιτυχία, αλλά διώκεται από το καθεστώς Ερντογάν και δεν μπορεί να επιστρέψει στην Τουρκία, καθώς θα συλληφθεί άμεσα, ξέσπασε με αφορμή ένα βίντεο που ανέβασε στον λογαριασμό του στο twitter το οποίο δείχνει ανθρώπους να πεθαίνουν αβοήθητοι στους δρόμους της Τουρκίας από τον κορονοϊό.
«Δυστυχώς άνθρωποι πεθαίνουν από τον κορονοϊό μέρα μεσημέρι στους δρόμους της Τουρκίας. Ο δικτάτορας Ερντογάν ακόμη τα καλύπτει όλα και δεν παρέχει την κατάλληλη φροντίδα ή προσοχή. Κάνε κάτι, παρανοϊκέ!», τονίζει στο μήνυμά του, κατηγορώντας την κυβέρνηση της Τουρκίας για ανεπαρκή μέτρα.
Διαβάστε ακόμη
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




