Ολυμπιακός: «Αρνητικά όλα τα δείγματα για τον κοροναϊό»
Λήξη συναγερμού στο λιμάνι🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αρνητικά είναι όλα τα δείγματα που ελήφθησαν από τους ανθρώπους του Ολυμπιακού μετά το κρούσμα κοροναϊού στον Βαγγέλη Μαρινάκη. Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε ότι όλα τα δείγματα που ελήφθησαν σε παίκτες και διοίκηση, ήταν αρνητικά. Μετά τη δήλωση του ισχυρού άνδρα των Πειραιωτών ότι είναι θετικός στον κοροναϊό, άπαντες στο μεγάλο λιμάνι, παίκτες, τεχνικό τιμ και διοίκηση υποβλήθηκαν σε εξετάσεις κατά τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας, για να διαπιστωθεί αν κάποιος έχει προσβληθεί από τον ιό. Όπως ανακοίνωσε η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ, ευτυχώς όλα τα δείγματα ήταν αρνητικά.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ενημερώνει πως μετά τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις που υποβλήθηκαν όλα τα μέλη του ποδοσφαιρικού τμήματος, τα διοικητικά στελέχη και το προσωπικό, τα τεστ βγήκαν όλα αρνητικά για τον ιό COVID-19
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
«Πλοκάμια» στη μισή Ελλάδα είχε το κύκλωμα που «πείραζε» μετρητές: 105 οι κατηγορούμενοι, ανάμεσα τους γνωστές εταιρείες
Τάκης Γκώνιας: Το απρόβλεπτο «αντίο» ενός ανήσυχου του ποδοσφαίρου
49 και σήμερα: Ολική έκλειψη Ηλίου στις 12 Αυγούστου - Πού θα τη δουν και για πόση ώρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




