Κοροναϊός: Ο Ολυμπιακός κινδυνεύει με καραντίνα μετά το ταξίδι στο Μιλάνο
Οι ερυθρόλευκοι θα πρέπει να ακολουθήσουν τις οδηγίες του υπουργείου Υγείας και του ΕΟΔΥ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Euroleague δεν αποδέχθηκε το αίτημα που κατέθεσε ο Ολυμπιακός σχετικά με την αναβολή του αγώνα με την Αρμάνι που ήταν προγραμματισμένος να γίνει την Πέμπτη στο Μιλάνο.
Έτσι λοιπόν οι ερυθρόλευκοι θα ταξιδέψουν στο Μιλάνο αλλά αμέσως μετά την επιστροφή τους στην Ελλάδα θα πρέπει να τεθούν σε 14ημερη καραντίνα. Αυτό αναφέρει η ελληνική πρεσβεία στη Ρώμη αλλά και οι οδηγίες του υπουργείου Υγείας και του ΕΟΔΥ.
Σημειώνεται πως το βράδυ της Δευτέρας ο Ιταλός πρωθυπουργός Τζουζέπε Κόντε με διάγγελμά του προς τον ιταλικό λαό ανακοίνωσε ότι ολόκληρη η Ιταλία μπαίνει σε καραντίνα ελέω κοροναϊού.
Διαβάστε ακόμη
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





