Ο Σεμέδο εκθέτει τον Ολυμπιακό και ο Ολυμπιακός αδειάζει τον Σεμέδο!
Ο παίκτης δήλωσε πως δεν γνώριζε πως βρίσκονταν στο όριο καρτών και χάνει το δεύτερο παιχνίδι με την Άρσεναλ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Ρούμπεν Σεμέδο θα χάσει τον επαναληπτικό του Λονδίνου την επόμενη εβδομάδα, καθώς στο παιχνίδι(20/2) με την Άρσεναλ «κιτρινίστηκε» από τον Γερμανό διαιτητή Τσβάιερ και συμπλήρωσε το όριο των καρτών.
Ωστόσο ιδιαίτερα αίσθηση προκάλεσαν οι δηλώσεις που έκανε μετά το τέλος του αγώνα ο αμυντικός του Ολυμπιακού, λέγοντας το... απίθανο, γι' αυτό το επίπεδο, πως δεν γνώριζε ότι με μία κίτρινη θα έχανε τον επόμενο αγώνα.
«Ήμουν συγκεντρωμένος στο παιχνίδι. Δεν ήξερα πως με μία κίτρινη θα έμενα εκτός του επόμενου αγώνα. Αυτή τη στιγμή δεν πρέπει να σκεφτόμαστε ότι θα λείπω εγώ, Δεν πρέπει να σκεφτόμαστε ποιος θα παίζει και ποιος θα είναι εκτός. Το σημαντικό είναι η ομάδα» ήταν τα λόγια που μεταφέρθηκαν από τη μεταφράστρια του Ολυμπιακού.
Διαβάστε τη συνέχεια στο sdna.gr
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





