Απορρίφθηκε η έφεση της ΑΕΚ, παραμένει η ποινή δύο αγωνιστικών
Η ΑΕΚ θα αγωνιστεί οριστικά στα παιχνίδια με Παναιτωλικό και ΟΦΗ χωρίς φιλάθλους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ απέρριψε την έφεση που είχε καταθέσει η νομική υπηρεσία της ΠΑΕ ΑΕΚ για την τιμωρία των δύο αγωνιστικών κεκλεισμένων των θυρών, λόγω των επεισοδίων που συνέβησαν έξω από το ΟΑΚΑ στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.
Αυτό σημαίνει ότι η Ένωση θα εκτίσει την ποινής της στους με Παναιτωλικό στο Κύπελλο και ΟΦΗ για το πρωτάθλημα της Superleague και θα παίξει χωρίς φιλάθλους στα δύο αυτά παιχνίδια.
H απόφαση της Επιτροπής Εφέσεων:
«Κατά την τελευταία της συνεδρίαση, η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ δέχτηκε τυπικά και απέρριψε κατ’ ουσίαν την έφεση της ΠΑΕ ΑΕΚ (πειθαρχικές παραβάσεις στον αγώνα της Super League 1 ΑΕΚ-Ολυμπιακός)».
Διαβάστε ακόμη
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





