Μήνυμα Καρυπίδη σε Αυγενάκη: «Αφήστε το πρωτάθλημα να κριθεί στο γήπεδο»
Ο γενικός αρχηγός του ΠΑΟΚ έστειλε ξεκάθαρο μήνυμα στον Λευτέρη Αυγενάκη, που ήταν παρών στην εκδήλωση του ΠΣΑΠ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ηχηρό μήνυμα - απάντηση στον υφυπουργό Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη έδωσε ο γενικός αρχηγός του ΠΑΟΚ, Χρήστος Καρυπίδης, κατά τη διάρκεια της βράβευσης του από τον ΠΣΑΠ, στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής.
«Ευχαριστώ τον ΠΣΑΠ για την τιμή αυτή στο πρόσωπό μου. Η μετάβαση για μένα έγινε πολύ γρήγορα. Δεν είχα την ευκαιρία να πω ένα ευχαριστώ στην γυναίκα μου και τα δύο παιδιά που μου που ήταν πάντα δίπλα μου και με ακολουθούσαν σε όλα τα βήματα και τις αποφάσεις μου», τόνισε αρχικά ο βετεράνος ποδοσφαιριστής, που το καλοκαίρι ανέλαβε το πόστο του τιμ μάνατζερ στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
«Πλέον επέλεξα ένα δύσκολο έργο σε ένα διαφορετικό πόστο. Θέλω να στείλω και ένα μήνυμα στον κ. Αυγενάκη, που βρίσκεται εδώ. Αφήστε το πρωτάθλημα να κριθεί στο γήπεδο, από τους πραγματικούς πρωταγωνιστές τους ποδοσφαιριστές και όχι από τους πολιτικούς. Πιστέψτε με δίνουν σκληρές μάχες στις προπονήσεις και τους αγώνες και το δικαιούνται», τόνισε με έμφαση. Το μήνυμα εστάλη.
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




