ΑΕΚ: Εγκρίθηκε η αύξηση της ΑΜΚ ύψους 25 εκατ. ευρώ για την «Αγια-Σοφιά» (pic)
Η αύξηση θα καλυφθεί κατά ποσοστό 80% από τον Δημήτρη Μελισσανίδη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εγκρίθηκε το πρωί της Παρασκευής (20/12) η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της «Δικέφαλος ΑΕ», της εταιρείας που έχει συσταθεί για την κατασκευή του νέου γηπέδου της ΑΕΚ, «Αγια-Σοφιά», κατά 25 εκατομμύρια ευρώ. Στη συνέλευση παρέστησαν μέτοχοι που εκπροσωπούσαν το 71% του μετοχικού κεφαλαίου και το ποσό της αύξησης θα καλυφθεί σε ποσοστό 80% από τον ισχυρό άνδρα της ΑΕΚ, Δημήτρη Μελισσανίδη.
Παράλληλα στην αύξηση θα μπουν και τα χρήματα που έχουν συνεισφέρει για το μεγάλο έργο και άλλοι μέτοχοι της Δικέφαλος 1924 όπως είναι οι κύριοι Χατζηιωάννου, Παππάς, Σαραντίτης και μέλη της G20. Τα υπόλοιπα χρήματα για την «Αγια-Σοφιά» θα καλυφθούν από τα 20.000.000 ευρώ της Περιφέρειας Αττικής και τα 15.000.000 ευρώ της περσινής συμμετοχής της ΑΕΚ στο Champions League. Στο μεταξύ, η ΠΑΕ ΑΕΚ έδωσε νέο στίγμα από τις εργασίες στο γήπεδο μέσα από τα social media.
«Βράζει» η Ευρώπη λόγω καύσωνα: Δεκάδες νεκροί από πνιγμούς στη Γαλλία - Κόκκινος συναγερμός και σε άλλες χώρες
Ο Πούτιν λέει πως η Ρωσία είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες με την Ουκρανία
Αυτοί είναι οι τομεάρχες που επέλεξε ο Τσίπρας στην ΕΛΑΣ - Όλα τα ονόματα
Nick Cave: Ο άνθρωπος που έμαθε να αγαπά τον κόσμο μέσα από το πένθος
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




