Ολυμπιακός: Με 23 ποδοσφαιριστές στην αποστολή για το ντέρμπι με Παναθηναϊκό
Ο Πέδρο Μαρτίνς πήρε στην αποστολή και τους Λοβέρα, Μπενζιά🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με 23 ποδοσφαιριστές στην αποστολή θα πάει ο Ολυμπιακός στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ (22/9, 20.30) στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής της Super League 1. Ο Πέδρο Μαρτίνς συμπεριέλαβε και τον Λάζαρ Ραντζέλοβιτς που είχε τραυματιστεί στον αγώνα με την Τότεναμ και συμμετοχή του θεωρούνταν αμφίβολη, αλλά και τους Λοβέρα και Μπενζιά. Αντίθετα αποκλείστηκε ο Σισέ, που παραμένει στο νοσοκομείο, ο Μπρούνο Γκασπάρ και οι Μάρκοβιτς, Μπρούνο. Οι υπόλοιποι υγιείς ποδοσφαιριστές, εκτός των Φορτούνη - Χριστοδουλόπουλου, συμπεριλήφθησαν στην αποστολή.
Αναλυτικά η 23άδα του Ολυμπιακού: Σα, Αλέν, Καραργύρης, Ελαμπντελαουί, Κούτρης, Μπα, Μεριά, Σεμέδο, Τοροσίδης, Τσιμίκας, Παπαδόπουλος, Γκιλιέρμε, Μπενζιά, Καμαρά, Μπουχαλάκης, Ποντένσε, Ραντζέλοβιτς, Λοβέρα, Μασούρας, Σουντανί, Βαλμπουενά, Ελ Αραμπί, Γκερέρο.
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




