Κούγιας: «Δεν περίμενα ποτέ ότι ο Μελισσανίδης θα βοηθάει τον Ολυμπιακό»
Επίθεση του μεγαλομετόχου της ΠΑΕ ΑΕΛ στον υπεύθυνο του VAR στο AEL FC Arena, αλλά και στον διοικητικό ηγέτη της ΑΕΚ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μόλις λίγα λεπτά μετά τον καταλογισμό πέναλτι υπέρ του Ολυμπιακού στο ματς των «ερυθρόλευκων» με την ΑΕΛ, ο πρόεδρος της θεσσαλικής ομάδας, Αλέξης Κούγιας προέβη σε δύο προσωπικές δηλώσεις, που δημοσιεύτηκαν στην επίσημη ιστοσελίδα των γηπεδούχων, με μερικά λεπτά απόστασης μεταξύ τους.
«Μπράβο, κ. Διαμαντόπουλε (σ.σ. ο επικεφαλής του VAR στο παιχνίδι)! Θα παίξεις και του χρόνου...», ανέφερε λακωνικά η πρώτη δήλωση του Κούγια.
Στη συνέχεια, ακολούθησε και η δεύτερη δήλωση, που είχε ως εξής: «Δύο Κυριακές, δύο πέναλτι από VAR, δύο πέναλτι που δεν τα έδωσε ο διαιτητής του αγώνα, που ήταν τρία μέτρα από τη φάση και τα έδωσε ο διαιτητής του VAR. Δεν περίμενα ποτέ ότι ο Μελισσανίδης για να μας ρίξει, όπως υποσχέθηκε, θα βοηθάει και τον Ολυμπιακό...».
Παραιτήθηκε από τη βρετανική πρωθυπουργία o Κιρ Στάρμερ - Ποιος αναμένεται να τον διαδεχθεί
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα
Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




