Δύναμη ψυχής: Στον πάγκο της Μπολόνια ο Σίνισα Μιχαΐλοβιτς που δίνει μάχη με τη λευχαιμία (vid)
Ο Σέρβος προπονητής, που ακολουθεί χημειοθεραπείες, βγήκε από το νοσοκομείο 40 ημέρες μετά την εισαγωγή του για να καθήσει στον πάγκο της ομάδας του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μήνυμα ελπίδας και ζωής έστειλε ο μαχητής Σίνισα Μιχαΐλοβιτς, ο οποίος τις τελευταίες 40 ημέρες έχει εισαχθεί σε νοσοκομείο προκειμένου να ακολουθήσει χημειοθεραπείες καθώς διεγνώσθη με λευχαιμία. Ο Σέρβος τεχνικός της Μπολόνια όμως, στην πρεμιέρα του ιταλικού πρωταθλήματος και με τη σύμφωνη γνώμη των γιατρών του στην κλινική όπου νοσηλεύεται, θέλησε να βρεθεί στο πλευρό της ομάδας του από την άκρη του πάγκου.
Η παλιά μεγάλη δόξα του γιουγκοσλαβικού ποδοσφαίρου βγήκε από το νοσοκομείο και κάθησε στον πάγκο της Μπολόνια στο εκτός έδρας παιχνίδι με τη Ελλάς Βερόνα στέλνοντας ένα αγωνιστικό μήνυμα ζωής σε όσους ανθρώπους αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα υγείας.
Δείτε τη στιγμή που ο συγκινημένος Μιχαΐλοβιτς εισέρχεται στο γήπεδο:
Όσα έγιναν πίσω από τις κλειστές πόρτες στην Ελβετία: Οι απειλές του Τραμπ, η οργή του Ιράν και τα «καυτά» θέματα
Το Ισραήλ απέλασε Έλληνες συνδικαλιστές που ήθελαν να επισκεφθούν τη Δυτική Όχθη - «Μας γύρισαν με την επόμενη πτήση»
Άγριο έγκλημα στη Λάρνακα με θύμα 22χρονο φοιτητή: Τον γνώρισε σε λεωφορείο και πέντε μέρες μετά τον σκότωσε
Επανάσταση στην αεροπορία: Αυτό είναι το υπερσύγχρονο αεροσκάφος που θα κάνει το Λονδίνο-Σίδνεϊ σε μόλις 22 ώρες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




