Aρης: Ληστεία με τις εισπράξεις του αγώνα με τη Μόλντε!
Αγνωστοι διέρρηξαν το σπίτι στελέχους της ΠΑΕ Αρης και πήραν ποσό που αγγίζει τα 200.000 ευρώ!🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θύμα ληστείας έπεσε τα ξημερώματα στέλεχος της ΠΑΕ Αρης, το οποίο έφυγε από το γήπεδο «Κλεάνθης Βικελίδης» με τις εισπράξεις του αγώνα Αρης - Μόλντε. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν οι άνθρωποι του Αρη, άγνωστοι τον παρακολούθησαν μέχρι το σπίτι του στη Βέροια Ημαθίας, μπήκαν μέσα, ψέκασαν τον ίδιο, τη σύζυγό του και το μωρό τους, και έφυγαν με τα χρήματα, που υπολογίζουν ότι ήταν περίπου 200.000 ευρώ!
Πρόκειται για τον Θόδωρο Καρυπίδη, ξάδερφο και συνονόματο του Θόδωρου Καρυπίδη, ιδιοκτήτη της ΠΑΕ Αρης. Ηδη έχει κινηθεί η σχετική διαδικασία από το τμήμα ασφαλείας Νάουσας, που κατέγραψε την καταγγελία και, σύμφωνα με την πρώτη εικόνα, ο δράστης ή οι δράστες μπήκαν από ανοιχτό παράθυρο. Η Αστυνομία ερευνά την υπόθεση και όλα τα ενδεχόμενα.
Ο ισχυρός άνδρας του Αρη, Θόδωρος Καρυπίδης, αντέδρασε ένα ποστάρισμα στον προσωπικό του λογαριασμό στο Ινσταγραμ, που αναφέρει: «Σε φάρμακα να τα πάρετε όλα. Θα είναι πολλά τα φάρμακα, αλλά χαλάλι σας λαμόγια. Και το μωρό ψεκάσατε ρε; Δεν έχετε ούτε ιερό ούτε όσιο ημέρα που ήταν. Να περιμένετε τα χειρότερα».
Απόλυτη καταστροφή στη Βενεζουέλα μετά τον διπλό σεισμό: Φόβος για χιλιάδες θύματα - Live εξελίξεις
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





