Ίωση «χτύπησε» την αποστολή του ΠΑΟΚ πριν από το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό - Ποιοι έμειναν εκτός
Πρόβλημα στον Δικέφαλο πριν από το ντέρμπι🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Πολλά προβλήματα προέκυψαν παραμονές του αγώνα με τον Ολυμπιακό, καθώς αρκετοί παίκτες του ΠΑΟΚ τέθηκαν νοκ άουτ λόγω ίωσης.
Ο Ραζβάν Λουτσέσκου είχε να διαχειριστεί μία δύσκολη εξίσωση καθώς πριν από το ντέρμπι είδε αρκετούς παίκτες του να μην μπορούν να τεθούν στη διάθεσή του. Συγκεκριμένα εκτός έμειναν οι Ντεσπόντοφ, Θυμιάνης, Σάστρε και Καμαρά που ταλαιπωρούνται από την ίωση, ενώ σήμερα (14/7) ανέβασε πυρετό και ο νεαρός κίπερ, Δημήτρης Μοναστηρλής, και παρέμεινε στο ξενοδοχείο της ομάδας.
Εκτός είναι και ο Ντέγιαν Λόβρεν, ο οποίος έχει λίγες προπονήσεις στα πόδια του σε φουλ ρυθμούς και προτιμήθηκε να παραμείνει στην Θεσσαλονίκη.
Διαβάστε ακόμη
Η έφοδος στα σπίτια του κυκλώματος που διακινούσε ναρκωτικά στη Μύκονο - Βίντεο από την επιχείρηση
Ανοίγουν τραπεζικές θυρίδες βασικών κατηγορούμενων για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες
Μήνυση σε 18 influencers για διαφήμιση τζόγου - Είχαν πάνω από 3 εκατ. followers
«Η Μουριά είναι η ζωή μου»: Συγκινητική έκκληση του ιδιοκτήτη του εμβληματικού καφενείου στα Εξάρχεια για να παραμείνει ανοιχτό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




