Νέα αποχή από την προπόνηση για τους ποδοσφαιριστές του Ηρακλή
Διαμαρτύρονται για την οικονομική ασυνέπεια της ΠΑΕ απέναντί τους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η οικονομική ασφυξία στον Ηρακλή παραμένει, καθώς πέρα από τις οφειλές του παρελθόντος αρχίζουν να μαζεύονται και τα δεδουλευμένα προς τους ποδοσφαιριστές. Οι παίκτες του Γηραιού, απείχαν από την προπόνηση για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες μέρες, καθώς η διοίκηση της ΠΑΕ δεν τηρεί τις υποσχέσεις της και οι οφειλές παραμένουν και αυξάνονται.
Μετά τη νίκη επί του Βόλου, που τους δίνει προβάδισμα για να εξασφαλίσουν μια θέση στην πρώτη δεκάδα που θα τους οδηγήσει στη Super League 2, οι ποδοσφαιριστές του Ηρακλή συζήτησαν και αποφάσισαν αντί προπόνησης να πάνε για καφέ, για να δείξουν με αυτόν τον τρόπο την ενόχλησή τους για την ασυνέπεια των διοικούντων. Αξίζει να σημειωθεί ότι για τον ίδιο λόγο, στον αγώνα με τον Βόλο, δεν εργάστηκαν και οι υπεύθυνοι των ηχητικών εγκαταστάσεων του γηπέδου.
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




