Το αντίο του Κουλιεράκη στον ΠΑΟΚ μετά τη μεταγραφή στη Βόλφσμπουργκ: «Φεύγω ως πρωταθλητής - Ευχαριστώ τον κ. Σαββίδη»
Με ευχαριστίες αποχαιρέτησε τον ΠΑΟΚ ο Κουλιεράκης🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Το δικό του αντίο στον ΠΑΟΚ έστειλε ο Κωνσταντίνος Κουλιεράκης, ευχαριστώντας άπαντες στον Δικέφαλο για όσα του προσέφεραν και κάνοντας ειδική μνεία στον Ιβάν Σαββίδη.
Λίγα λεπτά μετά την ανακοίνωση της μεταγραφής του απ' την Βόλφσμπουργκ, ο Χανιώτης αμυντικός δημοσίευσε ένα βίντεο με τις καλύτερες στιγμές του στον Δικέφαλο, φροντίζοντας να αποχαιρετήσει τους συμπαίκτες, το προπονητικό επιτελείο και όλο το «ασπρόμαυρο» προσωπικό, δηλώνοντας περήφανος που φεύγει από την Τούμπα ως πρωταθλητής! Φυσικά δεν θα μπορούσε να παραλείψει τις ευχαριστίες προς τον Ιβάν Σαββίδη, για τον οποίο τόνισε ότι βρισκόταν πάντα στο πλευρό του.
«Είναι μεγάλη μου τιμή που υπηρέτησα αυτόν τον τεράστιο σύλλογο. Ευχαριστώ τον κ. Σαββίδη που πάντα βρισκόταν δίπλα μου από τα πρώτα βήματα μου μέχρι και σήμερα. Την διοίκηση, τους προπονητές, τους συμπαίκτες μου και φυσικά τον κόσμο του ΠΑΟΚ που μας έδινε την ώθηση όπου και αν αγωνιζόμασταν. Νιώθω υπερηφάνεια που φεύγω ως πρωταθλητής!».
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





