Έδειξε χαρακτήρα η Μαρία Σάκκαρη στη Ρώμη και προκρίθηκε στη φάση των 16
Η Σάκκαρη επικράτησε 2-0 σετ της Καλίνινα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Η Μαρία Σάκκαρη δυσκολεύτηκε για ένα σετ απέναντι στην Ανγκελίνα Καλίνινα αλλά στη συνέχεια ήταν άπιαστη και προκρίθηκε με άνεση στις 16 του τουρνουά της Ρώμης για τρίτη φορά στην καριέρα της.
Η κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια (Νο.8 στον κόσμο) πήρε τη νίκη επί της Ουκρανής περσινής φιναλίστ (Νο.31) με 7-6(4), 6-0 σε 1 ώρα και 49 λεπτά και θα περιμένει στον τέταρτο γύρο μια εκ των Βικτόρια Αζαρένκα και Μαγιάρ Σερίφ.
Το ματς ήταν πολύ ισορροπημένο στο πρώτο σετ και κρίθηκε στο τάι μπρέικ επιστρέφοντας μάλιστα απ' το εις βάρος της 2-4. Πήρε πέντε σερί πόντους και καθάρισε το σετ, ενώ στη συνέχεια ήταν καταιγιστική επικρατώντας με 6-0!
Στόχος της Σάκκαρη είναι να παραμείνει στο Top8 προκειμένου να έχει καλύτερη κλήρωση και καλύτερες πιθανότητες στο επερχόμενο Roland Garros (26/5), που αποτελεί και ιτον μεγάλο στόχο της.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




