Old Firm: Η Σέλτικ πήρε το ντέρμπι με τη Ρέιντζερς και αγκάλιασε τον τίτλο στη Σκωτία
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Σέλτικ επικράτησε στο Old Firm της Ρέιντζερς με 3-2 εκτοξεύοντας τη διαφορά στο +12 που τη φέρνει αγκαλιά με τον τίτλο στη Σκωτία έπειτα από 31 αγωνιστικές.
Η ομάδα του Άγγελου Ποστέκογλου και πρωτοπόρος του σκωτσέζικου πρωταθλήματος προηγήθηκε στο 26? με τον Φουρουχάσι, ο οποίος σκόραρε με ωραίο γυριστό σουτ για το 1-0. Οι φιλοξενούμενοι ισοφάρισαν στο 45? με απευθείας εκτέλεση φάουλ του Ταβερνιέρ.
Στο 62' ο Φουρουχάσι με το δεύτερο προσωπικό του γκολ στον αγώνα έκανε το 2-1 με κοντινό πλασέ. Έντεκα λεπτά μετά, από ασυνεννοησία στην άμυνα της Ρέιντζερς, ο Ζότα έκλεψε και πλάσαρε σε κενή εστία. Η Ρέιντζερς το πάλεψε να ξαναμπεί στο ματς και με την καρφωτή κεφαλιά του Ταβερνιέρ από τη σέντρα του Μπάρισιτς πέτυχε το 3-2 που ήταν και το τελικό αποτέλεσμα.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




