Basket League: Άλλαξε η ώρα έναρξης στο ντέρμπι «αιωνίων - Στις 15.45 της Κυριακής το τζάμπολ
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η τελική απόφαση πάρθηκε και το ντέρμπι ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό για την 19η αγωνιστική της Basket League θα διεξαχθεί την Κυριακή (19/3) στις 15.45 αντί για το απόγευμα στις 19.15 όπως αρχικά είχε προγραμματιστεί.
Αυτό συνέβη λόγω της διεξαγωγής του ποδοσφαιρικού ντέρμπι της ΑΕΚ με τον Παναθηναϊκό το βράδυ της Κυριακής στις 21.30. Η αστυνομία εξαρχής είχε ξεκαθαρίσει ότι δεν επιθυμεί να συμπέσουν τα δύο παιχνίδια για λόγους ασφαλείας προκειμένου να αποφευχθεί η... συνάντηση οπαδών της ΑΕΚ και του Παναθηναϊκού αλλά και προκειμένου να αναπτυχθούν καλύτερα και πιο αποτελεσματικά οι αστυνομικές δυνάμεις που μετά το τέλος του μπασκετικού παιχνιδιού θα μεταφερθούν απ' το ΟΑΚΑ στην OPAP Arena.
Διαβάστε ακόμη
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




