Κυπελλούχος Ελλάδας η ΑΕΚ στο βόλεϊ γυναικών για πρώτη φορά στην ιστορία της
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το πρώτο Κύπελλο Ελλάδας στο βόλεϊ γυναικών πανηγύρισε το βράδυ του Σαββάτου η ΑΕΚ, η οποία νίκησε στον τελικό του Final-4 της Άρτας με 3-1 (25-21, 14-25, 25-20, 25-20) σετ τον Παναθηναϊκό. Η Ένωση, με το ίδιο σκορ που επικράτησε του ΠΑΟΚ στον ημιτελικό, επιβλήθηκε και του Τριφυλλιού και πήρε δίκαια την «κούπα», μη επιτρέποντας στην ομάδα του Γιάννη Καλμαζίδη να κάνει το back to back.
Η ΑΕΚ που βρέθηκε πίσω με 15-11 στο πρώτο σετ έκανε ένα εκπληκτικό ντεμαράζ και με σερί 9-0 ξέφυγε με 20-15 του Παναθηναϊκού, που έδειχνε να τα έχει χαμένα. Η Ένωση με τη ψυχολογία στα ύψη έφτασε πολύ εύκολα στο 1-0 με 25-21. Στο δεύτερο σετ οι «πράσινες» ήταν κυρίαρχες από το ξεκίνημά του, πήραν πολύ γρήγορα διαφορά την οποία αυτή την φορά δεν απώλεσαν και με το εμφατικό 25-14 ισοφάρισαν τον τελικό (1-1).
Στο τρίτο σετ έγινε μάχη, με τις «κιτρινόμαυρες» να εκμεταλλεύονται κάποια αβίαστα λάθη των αντιπάλων τους και να φτάνουν στο 2-1 με 25-20, παίρνοντας σαφέστατο προβάδισμα για την κατάκτηση του τροπαίου. Το ντέρμπι συνεχίστηκε και στο τέταρτο, με τις αθλήτριες της ΑΕΚ να βγάζουν περισσότερη ψυχή στα κρίσιμα σημεία και να κλείνουν το σετ και τον αγώνα με 25-20.
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr





