Λευτέρης Πετρούνιας - Η πρώτη ανάρτηση μετά το χρυσό: «Οι δοκιμασίες που πέρασα μ' έκαναν άτρωτο»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στην πρώτη του ανάρτηση στα social media μετά το νέο χρυσό που κατέκτησε στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Μονάχου προχώρησε ο Λευτέρης Πετρούνιας.
«Το 6ο Ευρωπαϊκό Χρυσό μετάλλιο με γεμίζει χαρά και δύναμη για τη συνέχεια! Οι δοκιμασίες που πέρασα τα τελευταία χρόνια μ’ έκαναν άτρωτο και σ’ αυτό συμβάλλατε όλοι εσείς που είστε δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια στα δύσκολα και στα εύκολα. Το πιο μεγάλο ευχαριστώ ανήκει στην οικογένεια μου και στους ανθρώπους που είναι στο πλάι μου σ’ αυτή την προσπάθεια! Thank you Munich for the love !», έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ο έλληνας Ολυμπιονίκης, δημοσιεύοντας μια φωτογραφία με τον ίδιο εμφανώς συγκινημένο κατά την ανάκρουση του εθνικού ύμνου.
Η ανάρτηση:
- Ουκρανία: Αρνείται κάθε εμπλοκή με τη δολοφονία της κόρης του Ντούγκιν - Τη σκότωσαν με βόμβα κάτω από το κάθισμα
- ΥΠΟΙΚ: Το στοίχημα του προϋπολογισμού του 2023 - Οι μόνιμες παροχές και το ράλι στην ενέργεια
Όλαφ Σολτς: Ακτιβίστριες αιφνιδίασαν τον Γερμανό καγκελάριο με τη γυμνόστηθη διαμαρτυρία τους
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 




